Toffepeer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Microsim voor galaxy s 3!

Hallo,
Na uren zoeken op internet toch maar besloten even navraag te doen. Ik las ergens dat als je vodafone klant bent en je een gewone sim kan laten omzetten naar een microsim mits je een ID meeneemt en klant bent. Anders zijn er kosten aan verbonden.
 
Echter nu is mijn vraag, ik heb een vodafone abbonement, maar die staat op mijn moeders naam. En heb ik vorige week een galaxy s 3 simlockvrij besteld, Nu krijg ik deze morgen binnen maar kan ik er dus niets mee...
 
Nu kan ik dus niet morgen naar de winkel voor mijn simkaart te laten omzetten, omdat mijn idee niet klopt met de klantgegevens? En mijn moeder is een week op vakantie...
 
Hoe kan ik nu een microsim krijgen, liefst zonder extra kosten, want ben tenslotte een vodafone klant.
 
Met vriendelijke groet,
Robin
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Toffepeer,

Helaas zul je moeten wachten tot je moeder terug is voor je de nieuwe simkaart kunt krijgen. Het kan alleen met haar ID en als ze zelf mee gaat.
sjoerdicus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan je ook een microsim om laten zetten naar een "oude" sim?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En Simkaart kan bijvoorbeeld worden geknipt dan is het en Micro Sim kaart dan is er geen optie terug. Je zult ook in de toekomstige mobiele telefoons geen standaard Sim kaart vinden maar en Micro.

Eenmaal geknipt kun je niet de wens doen om het tot en oude Sim kaart te laten omtoveren.
Je kunt dan wel gewoon en Sim te kopen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic