sophievdmeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alles in 1 vakantie bundel

ik had een vraagje,
ik heb de alles in 1 vakantie bundel gekocht voor 2 euro per dag.
ik heb dus een sms gestuurd en hierna ook een bevestiging gekregen, nu zit ik in het buitenland en is het voor mij niet helemaal duidelijk of ik mijn data roaming nou wel of niet aan moet zetten op mijn iphone.
dus mijn vraag is welke functies ik aan moet hebben staan en welke uit?
 
 
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sophie, de optie "roaming" in je toestel is de optie die aan moet staan als je wilt kunnen internetten op je toestel.

Zolang die niet aan staat maakt je telefoon simpelweg geen verbinding. Verder hoef je niets aan instellingen te veranderen op je toestel.

De Dagbundel zorgt verder niet dat je kunt internetten in het buitenland, maar hij maakt het wel stukken goedkoper 🙂 Dus: altijd goed om aan te zetten.

Nog een kleine tip: de BloX activeert alleen als je je telefoon gebruikt (internet, belt, etc). Als je je telefoon niet gebruikt is hij gratis. Je kunt dus ook als je je internet niet gebruikt de roaming optie weer even uitzetten. Dat scheelt MB's en als je dan je telefoon een dag niet gebruikt kost het je ook geen € 2,- 🙂
Florien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dan heb ik nog even een aanvullende vraag:

als je die vakantiebundel aanzet, betaal je alleen wanneer je die gebruikt? Of moet je die ook weer uit zetten?

Ik dacht ergens zo iets te lezen, maar dat kan ik nu niet meer vinden.

Vast bedankt!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Florien,
Je betaalt alleen als je er gebruik van maakt. Je hoeft hem dus niet uit te schakelen als je weer terug in Nederland bent.

Groetjes, Per
http://voda.fo/ne/fbxjc
Pieterbas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet duidelijk is mij het volgende:

Zit in Spanje

Mijn alles in 1 vakantiebundel staat aan:
Mijn Roaming staat AF/UIT
Nu krijg ik een oproep op mijn mobiel
1: Die beantwoord ik, moet ik dan € 2,- betalen + de oproepkosten?
2: Ik bel Zelf naar Nedeland, betaal ik dan € 2,- + de kosten van het gesprek?
3: Zelfde vraag als in 1 en 2 maar dan t.b.v. een ontvangst van SMS en versturen SMS?

Zijn de bovenstaande antwoorden precies hetzelfde wanneer mijn Roaming AAN staat
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Pieterbas ,


  • We brengen alleen kosten in rekening als je de bundel gebruikt. Je betaalt dus alleen voor de bundel wanneer je belt, sms't of internet in het buitenland. Als je de bundel niet gebruikt, betaal je niets. In dit geval betaal je dus € 2,00 en gaan de gebelde minuten van de Alles-in-1 op Reis belbundel af (20 minuten bundel). Bel je meer dan 20 minuten dan worden er wel extra kosten in rekening gebracht.
  • In dit geval betaal je dus € 2,00 en gaan de gebelde minuten van de Alles-in-1 op Reis belbundel af (20 minuten bundel). Bel je meer dan 20 minuten dan worden er wel extra kosten in rekening gebracht. Heb je de bundel dezelfde dag al eerder gebruikt, bijvoorbeeld bij het ontvangen van een gesprek? Dan betaal je niet nog eens € 2,00.
  • Het ontvangen van een sms is gratis en zal de bundel ook niet activeren. Voor het versturen van sms geldt hetzelfde als bij punt 1 en 2.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic