sccambuur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil passende oplossing voor abonnementskosten.

Hallo. Ik heb 2 weken terug mijn abonnement verlengd. Ik had een Red3f abonnement met 2gb en onbeperkt bellen. Dit kostte €32 per maand. Nu heb ik mijn abonnement verlengd met hetzelfde abonnement van 1 jaar incl een SGS5. Dit zou €57 per maand moeten kosten. En €150 eenmalig bijbetalen. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik had mijn toestel binnen 2dagen binnen. Echter kwam ik er zojuist achter dat het abonnement per direct in gaat. Dit is zeg maar 'dik genaaid'. Want ipv dat ik nu 1 jaar €57 per maand betaal, betaal ik opeens 16 maanden €57 euro. M.a.w ik betaal ruim €100,-meer, terwijl ik een sim only van €32 had tm juni 2015. Dit vind ik alles behalve eerlijk. Dit is niet correct. Nu had ik het toestel net zo goed los kunnen kopen met een sim only. Dit was een stuk goedkoper. Ik ben al meer dan 10 jaar bij jullie. En dan word ik zo behandeld. Echt belachelijk. Ik hoop dat jullie nog met een passende oplossing komen. Dat heb ik wel verdiend als zeer trouwe en loyale klant.

Mvg
*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @sccambuur , het forum is bedoeld voor tips en tricks. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Ik wil je ook uitnodigen om berichten te blijven plaatsen op het forum, lees echter wel eerst de regels van ons forum. Het topic heb ik nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic