steffy77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afsluiten abbonnement...wat een ellende!!!!!

Bijna 3 weken geleden heb ik via de Vodafoon Verkoop lijn een nieuw abbonnement af gesloten...dacht ik! Het zou gaan om een altijd abbonnement met 200 belminuten, 1000mb en een IPhone White 4S gsm. Ik zou binnen 48 uur een e-mail bevestiging krijgen met hierin ook het verzoek contact op te nemen met de koerier, zodat ik binnen 3 dagen mijn nieuw abbonnement met hierbij horend toestel in bezit zou hebben. Ik helemaal happy en in goed vertrouwen heb ik toen gelijk mijn abbonnement bij T-Mobile opgezegt. Maar 48 uur later...geen mail!

Ik net jes na die 48 uur even terug gebeld met dezelfde verkooplijn om door te geven dat ik geen bevestiging heb binnen gekregen. Hier wisten ze me te vertellen dat er een klantnummer aangemaakt was, maar dat er geen order te vinden was. Zij vermoede dat de bestelling onderweg was en ik nog even geduld moest hebben. Ik heb heel bewust die dag terug gebeld, omdat ik wist dat er vanaf september nieuwe actievoorwaardes zouden gelden. Juist de actie die nog in augustus van kracht was, maakte het voor mij aantrekkelijk om over te stappen van T-Mobile naar Vodafone. Ik zou een abbonnement afsluiten zonder nummerbehoud, maar was dan evengoed nog goedkoper uit bij Vodafone dan bij T-Mobile, immers zou het eerste jaar van een twee-jarig abbonnement voor de helft van de prijs zijn!

Een week later op dinsdag heb ik wederom contact opgenomen met de verkoopservice. Nog steeds was mijn order spoorloos! Het enigste wat ze voor me konden doen was een nieuwe order plaatsen, maar dan wel onder de nieuwe actievoorwaarden (8 maanden voor 50%). Hier ging ik uiteraard niet mee accoord! Ze hebben me geadviseerd om te bellen naar de klantenservice.

Bij de klantenservice kreeg ik XXX.... aan de lijn. Ik heb mijn verhaal aan haar verteld, en XXX ging gelijk voor mij aan de slag. Ze vertelde me dat het geen probleem is, zij kon namelijk de order plaatsen met de oude voorwaarden. Ze ging alleen even kijken of de witte IPhone nog op voorraad was. Dit was dus niet het geval, maar ze vertelde me dat ze even ging rondbellen waar ze de IPhone vanaf kon halen. Deze zou dan naar mij opgestuurd worden. Ze zou die middag nog contact met mij opnemen en gaf me haar emailadres zodat ik bij vragen haar nog kon mailen. Vol vertrouwen heb ik de telefoon opgehangen, met in mijn gedachte...dat is mooi...een fout maken is menselijk, maar het wordt in ieder geval goed opgelost door de klantenservice. Mooi niet dus!!!! Ik ben die dag niet terug gebeld door XXX!

Een dag later (woensdag) heb ik haar dan ook een email gestuurd met daarin het verzoek alsnog contact met mij op te nemen. Weer geen telefoontje gehad!

Donderdag wederom gebeld met de klantenservice. De medewerker vertelde me dat ze niks voor me kan doen, omdat het bij XXX ligt. XXX zou op dat moment niet aanwezig zijn, maar de medewerker zou haar in ieder geval nog een mail sturen met hierin wederom het verzoek om mij te bellen. Ook zou ik een smsje krijgen op het moment dat XXX contact met mij op zou kunnen nemen. Weer gebeurt er helemaal niks!

Vrijdag...ik weer bellen! Nu kreeg ik XXX aan de lijn. Ook zij hoorde mijn verhaal aan. Ze wilde me doorverbinden met de juiste afdeling en dit deed ze ook. Hier heb ik XXX gesproken (afdeling orderstatus). Hij heeft mij verteld dat de order niet terug te vinden was en heeft op verschillende manieren mij proberen te helpen en contact gehad met zijn teamleider om mijn probleem op te lossen. Het enigste wat hij me wist te vertellen was dat ik in mijn woonplaats bij de PhoneHouse ben geweest en dat dan waarschijnlijk daar iets fout is gegaan. Ik zou bij Vodafone gerigistreerd staan als potientiele vodafone klant via The Phone House.
Een beetje vreemd allemaal...ik ben inderdaad bij de Phonehouse geweest, maar alleen om te vragen of ze na konden gaan of ik een abbonnement af kon sluiten bij vodafoon. Dit hebben ze voor me gedaan, maar ik heb pertinent zeker geen order geplaatst bij Phonehouse. Toch adviseerde XXX om terug te gaan naar PH om te kijken wat ze daar voor mij konden doen.
Die middag ben ik netjes op mijn fiets gestapt, omdat ik het graag opgelost wil zien. Echter bij de PH konden ze ook niks voor mij doen, behalve een nieuwe order plaatsen onder de voorwaarden van september. Hier ga ik dus nog steeds niet mee accoord!

Die middag heb ik weer contact gehad met de klantenservice en wederom het hele verhaal vertelt. Hij vertelde me dat XXX die dag aanwezig was, maar even niet op haar plek zat. Ook hij zou XXX een mail sturen dat ze me terug moet bellen. Natuurlijk is dit weer niet gebeurt!

Inmiddels is het zondag en ben ik het gezeik spuugzat. Ik wil het graag opgelost zien....het maakt me niet eens uit of ik nou een witte of een zwarte IPhone krijg, als ik het abbonnement maar af kan sluiten onder de voorwaarden die in augustus telden! Maar zo langzamerhand ben ik er hard over na aan het denken om gewoon weer lekker naar T-Mobile terug te gaan...daar waar ik ruim 15 jaar NOOIT GEEN problemen gehad heb!!!!!!

Inmiddels heb ik ook de consumentenbond ingelicht, ik hou er nou eenmaal niet van om van het kastje naar de muur gestuurd te worden en dat gemaakte afspraken niet nagekomen worden!
Mocht er nu iemand zijn van Vodafone die heel snel dit probleem voor me kan oplossen, dit is mijn (potentiele) Vodafoneklantnummer: ....


Met groet,
een als het zo door gaat een weer een T-Mobile klant


EDIT: uit privacy overwegingen heb ik zowel de achternaam van de Vodafone medewerker verwijderd en jouw klantnummer. Dit is gevoelige informatie die je niet op een openbaar online forum moet plaatsen, vandaar ook dat ik het heb weggehaald. Gr. Stevie

2 Reacties 2
Faabpro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je bent niet de enige, ben al heel wat jaartjes klant bij vodafone en kunnen ze me niet eens het zelfde abbonnement aanbieden
wat mijn vriending ongeveer 2 weken ervoor kreeg. Toch ben ik al 3 jaar langer klant dan zij! Als ze zo met alle klanten en zeker vaste klanten omgaan hoop ik dat vodafone snel ophoud te bestaan. Echt schandalig gewoon! Ik heb dan ook per direct mijn abbonnement opgezegd. Ze beloven van alles maar kunnen uiteindelijk helemaal niks! Boeven zijn het gewoon en ik hoop dat door dit bericht iedereen inziet dat ze beter bij een andere provider kunnen gaan!!!
 
Mvg,
 
Een ontevrede vaste klant die gelukkig zijn abbonnement heeft opgezegd!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Faabpro,

Onze acties veranderen constant en daarbij geldt: is de actie voorbij dan kan je abonnement niet meer met die voorwaarden worden aangesloten. Ik begrijp dat het natuurlijk vervelend is als het een hele mooie actie was. Maar we hebben constant hele goede acties dus er komt voor jou ook wel weer een mooi aanbod voorbij. Ik vind het jammer om te horen dat je hierdoor je abonnement hebt opgezegd 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic