aukjej

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

advies abbonement verlengen op basis van recent gebruik

Binnenkort verloopt mijn abbonement.

Ik wil nu proberen uit te zoeken wat de afgelopen tijd (over meerdere maanden) mijn belgedrag en mijn mobiel internetgebruik is geweest.

Het zou hierbij handig zijn dat hier bij het tabblad 'Rekening Analyses', te vinden onder 'Online Rekeningen' een duidelijk overzicht hiervan komt, en, wanneer mogelijk, hierbij het meest optimale abbonement hierbij te tonen, of te tonen dat het misschien wel gunstiger is om het huidige abbonement gewoon door te laten lopen (met in mijn geval onbeperkt bellen tussen vodafone klanten onderling).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aukjej
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de dooverwijzing! Ik zie wel dat ze daar al best wel een tijdje mee bezig zijn!

groetjes,
Aukje

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Vodafone werkt al vier maanden aan de uitvoering van jouw idee.
Zie dit topic: Vodafone Pitch Hoe kan Vodafone jou het beste informeren bij het bezoek aan een Vodafone winkel. En in dit topic moet je het idee van ChrisNL lezen. En de reactie daarop van Forum Beheerder Jochen.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Hoe-kan-de-My-Vodafone-App-jou/idb-p/MyVFApp

Werk in uitvoering, dus. Hopelijk lukt het Jochen om ons te informeren over de status van de werkzaamheden. En de geplande ingangsdatum.

Succes !

Netwerker
aukjej
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de dooverwijzing! Ik zie wel dat ze daar al best wel een tijdje mee bezig zijn!

groetjes,
Aukje
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic