@Maartje Ik weet niet zeker of je hierin gelijk hebt. Ik heb op 29 september mijn mobiele abonnement online met twee jaar verlengd naar Vodafone Red Super. Daarbij heb ik al sinds december 2012 een data-abonnement (MBB Basis-3 Hardware) voor mijn iPad bij jullie. Dit data-abonnement heeft ook een bijbehorend mobiel nummer. Dus ik ben klant bij Vodafone met meerdere nummers, en toch heb ik eind december gewoon mijn mobiele abonnement online kunnen verlengen. Kan natuurlijk zijn dat data-abonnementen niet onder de reguliere nummers vallen, daar ze niet gebruikt kunnen worden om te bellen. Maar in feite ben ik gewoon klant van Vodafone met meerdere abonnementen (nummers), en toch heb ik eind september online kunnen verlengen.
Het data-abonnement (MBB Basis-3 Hardware) heb ik overigens per 27 december opgezegd daar je bij Vodafone Red Super gratis gebruik kunt maken van Multisim. Zou dus feitelijk betekenen dat ik geld over de balk gooi als ik dit niet gedaan zou hebben.
Schaam me overigens nu al een beetje dat ik je deskundigheid in twijfel trek. :$ :$ :$
Groet,
Marcel