Generation

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

activatie multi data sim kaart

Ik ga hier toch even mijn ongenoegen uiten. Als voormalig KPN klant overgestapt naar Vodafone op advies van een verkoper dat ik geen twee abonnementen meer nodig heb na overstap voor telefoon en tablet.

In mijn Red Pro elite zit en gratis data sim dus gaat werken. Nu heb ik de kaart gekregen en ben al sinds 8 Juli aan het bellen om dat ding aan de praat te krijgen. Inmiddels een tweede kaart gekregen maar ook deze is nergens zichtbaar in my Vodafone.

Telkens weer een verhaal ja ze zijn er mee je ziet hem vanzelf staan.
De helpdesk kan niets vinden en hem zelf ook niet activeren. En moet doorgestuurd worden naar een andere afdeling. Een ticket mag Max 5 dagen openstaan is me verteld maar ja die zijn we inmiddels al meerdere keren ruim verstreken.

Inmiddels is me frustratie zeer hoog daar er tot op heden niet eenmaal door Vodafone zelf pro actief iets gedaan wordt maar ik er telkens maar achteraan moet bellen.

Misschien maar gaan stoppen met betalen want ja ik hou me netjes aan het afgesloten contract iets waar Vodafone nogal moeite mee heeft momenteel.

zijn er hier überhaupt mensen die op dit moment een werkende  Multi Data Sim hebben?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Generation . Welkom hier. 

Je geeft aan dat het geen verschil zou moeten uitmaken of je zakelijk of particuliere klant bent. Helaas is dat wel het geval. Ik kan niets inzien/doen voor zakelijke klanten, dus zul je toch echt even met de zakelijke klantenservice contact moeten opnemen. Komt vast goed :-). Een mooie dag gewenst!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Generation 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje vervelend om op meerdere plekken je vraag te stellen. Dat maakt het niet overzichtelijk op de community. Op je andere bericht heb ik inmiddels antwoord gegeven. 

Maar ik merk uit dit lange verhaal dat je een zakelijk abonnement hebt. Dit is een particuliere Community, daarom heb ik geen idee of zakelijk nog wel de Multi Simkaart heeft. Je kan daarom beter contact opnemen met de zakelijke klantenservice en vragen hoe het daar mee zit. 

Via de site kan je ook een chat starten. 

Generation
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor de zoveelste keer contact opnemen en geen reply krijgen. Of het probleem nu zakelijk of particulier is zou niet mogen uitmaken.

Maar begrijp het inmiddels al bij problemen zit je goed bij Vodafone. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Generation wrote:

Voor de zoveelste keer contact opnemen en geen reply krijgen. Of het probleem nu zakelijk of particulier is zou niet mogen uitmaken.

Maar begrijp het inmiddels al bij problemen zit je goed bij Vodafone. 

Nou nou zeg, ik stuur je naar de juiste weg. En er zit wel degelijk een verschil in zakelijke en particulier. Maar goed, ik heb mijn advies gegeven en verder kan ik ook niets. 

Je kan nog wachten op een community medewerker. Misschien kan die nog voor je kijken of die iets kan doen. Al hoewel ik denk dat die ook zullen zeggen dat je contact op moet nemen met de zakelijke afdeling. In ieder geval kan je bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kunnen ze misschien met je mee kijken. 

Succes in ieder geval!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Generation . Welkom hier. 

Je geeft aan dat het geen verschil zou moeten uitmaken of je zakelijk of particuliere klant bent. Helaas is dat wel het geval. Ik kan niets inzien/doen voor zakelijke klanten, dus zul je toch echt even met de zakelijke klantenservice contact moeten opnemen. Komt vast goed :-). Een mooie dag gewenst!

Generation
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als je hoe gelezen heb zie je dat ik dat al sinds 8 juli doe en het komt dus niet goed .

jullie hier reageren al vaker en beter als de zakelijke helpdesk want daar gebeurt namelijk niets zichtbaars of meetbaars ook geen communicatie via mail met de te vervolgen stappen alleen maar wachten op ja niks dus.

 

maar goed begrijp het al hier is de plek niet voor en zakelijk. Is nergens een plek om je ongenoegen te uiten.

jammer Vodafone slechte service.

evdelftvoda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een beller is sneller toch..

Van de betreffende site:

Bel ons op maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 21.00 en zaterdag van 9.30 tot 17.30.

Bel 0800-0200055

 

https://www.vodafone.nl/zakelijk/mobiel/abonnement/red-pro-elite

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic