06-nummer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

Hallo, verleng een nieuw abonnement met u, alleen dit is een abonnement op het bedrijf en het rekeningnummer in het contract is nog steeds privé, kan ik dit op de een of andere manier wijzigen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je melden dat dit een open community is en dat iedereen deze kan lezen, ook mensen van buiten Vodafone. Dus het is niet handig om je 06 nummer te gebruiken als community naam en ook niet je eigen naam vermelding in je profielinstellingen. 

Daarnaast wil ik je ook zeggen dat je op de community niet zulke grote letters hoeft te gebruiken. We kunnen het allemaal wel lezen, het is een beetje alsof je aan het schreeuwen bent 

Het aanpassen van je rekeningnummer kan je doen via je My Vodafone app of via je browser. Online kan je dan je rekeningnummer wijzigen! Directe link kan je ook hier klikken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je melden dat dit een open community is en dat iedereen deze kan lezen, ook mensen van buiten Vodafone. Dus het is niet handig om je 06 nummer te gebruiken als community naam en ook niet je eigen naam vermelding in je profielinstellingen. 

Daarnaast wil ik je ook zeggen dat je op de community niet zulke grote letters hoeft te gebruiken. We kunnen het allemaal wel lezen, het is een beetje alsof je aan het schreeuwen bent 

Het aanpassen van je rekeningnummer kan je doen via je My Vodafone app of via je browser. Online kan je dan je rekeningnummer wijzigen! Directe link kan je ook hier klikken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het @06-nummer . Welkom hier. 

Ik sluit me helemaal aan bij @Energieboy en heb je gebruikersnaam daarom aangepast :-). Is het inmiddels gelukt je rekeningnummer aan te passen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @06-nummer?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten, geen reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic