bdv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement verlengen

Gisteren online mijn abonnement verlengt, 

zou hier een mail over ontvangen maar die is niet binnengekomen.

 

Kan nagekeken worden of de bestelling goed is doorgekomen? of dat er evt wat verkeerd is gegaan.

 

 

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11902Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Hoi @bdv 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers (moderatoren) aanwezig die je daar wel mee kunnen helpen. Daarvoor hebben ze alleen wel aanvullende informatie van je nodig. Ga naar Persoonlijke Informatie, in je Mijn Instellingen, en vul daar alle gegevens in die Vodafone nodig heeft om je verder te helpen. De informatie die je daar invult is alleen in te zien door een Vodafone medewerker.

Hoe kom ik daar?
Ga naar je avatar plaatje (rechts boven in beeld), klik op mijn instellingen, klik daarna op Persoonlijk Profiel en dan op Persoonlijke Informatie klikken.

bdv
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, als het goed is moet de informatie die nodig is er nu instaan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @bdv,

Welkom op de community van Vodafone.
Fijn om te lezen dat je voor ons gekozen hebt.
Ik kijk graag met je mee naar de bestelling. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Had je mijn bericht nog gezien @bdv

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic