Nadiavefferen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement time-out eerder stopzetten

Per september heb ik mijn abonnement voor 5 maanden in verband met stage in het buitenland.
Wegens priveredenen kom ik eind december al terug, dus zou dan graag mijn time-out uit willen schakelen.
Mijn moeder heeft hier al voorgebeld of dit zou kunnen worden aangepast, twee maanden geleden maar heb sindsdien helemaal niks gehoord.

Hoe zit dit nu verder?
8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Nadiavefferen

Het zou wel mogelijk moeten zijn om de Time-Out eerder stop te zetten! Staat het abonnement op jouw naam of op naam van je moeder? Als het abonnement op jouw naam staat moet je zelf even contact opnemen om de Time-Out eerder stop te zetten. Als het op naam staat van jouw moeder dan moet zij even bellen. Ze kan dan meteen even navragen of het vorige verzoek wel goed is doorgekomen.
brittstegerhoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
ik heb nu hetzelfde aan de hand.
Ik wil graag zsm mijn timeout abonnement stopzetten en weer kunnen bellen en gebeld worden op mn eigen nr als ik in Nederland kom.
Ik kom ook zeer onverwachts eerder terug uit het buitenland.
Kan iemand mij ajb vertellen hoe ik dit in zn werk zet vanuit het buitenland?
Het is echt heel erg belangrijk voor mij dat ik weer zsm kan bellen en gebeld worden op mn Nederlandse nr.
Dank vast, groet Britt
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem hiervoor even contact op met de klantenservice, dit hoeft niet per sé telefonisch maar kan ook via chat en sociale media etc. De datum kan waarschijnlijk gewoon aangepast worden. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice
lieve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem met time-out abonnement.
Ik zou 9 maanden in het buitenland verblijven, maar ik ben wegens omstandigheden na 1 maand al teruggekomen. Nu wil ik time out opzeggen en doorgaan met mijn abonnement, maar dit is niet mogelijk. Pas over 9 maanden kan ik weer beschikken over mijn telefoonnummer en ben dan vervolgens verplicht om nog 9 maanden mijn abonnement voort te zetten. Dit is toch te gek voor woorden.

Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik snap dat het onverwacht is dat je terug bent gekomen. Echter ben je akkoord gegaan met de voorwaarden dat dit niet ongedaan kan worden gemaakt. Het is wel zo dat de klantenservice hierop een uitzondering kan maken. Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml
In dit geval raad ik je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice en de situatie uit te leggen.
lieve

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en er valt niets te regelen.
Maar de verkoopmevrouw van Vodafone die me het time-out abonnement een aantal maanden geleden verkocht heeft, heeft me absoluut verkeerde info gegeven: ze heeft gezegd omdat ik geen abonnement heb, bij mijn thuiskomst gewoon weer een nieuw abonnement kan afsluiten.
Ze heeft me niet op deze voorwaarden gewezen.
Als de verkoop niet op de hoogte is of verkeerde info geeft, is dit een zeer kwalijke zaak!
Anonymous
Niet van toepassing
Dat ben ik zeker met je eens. Mijn advies hierin is om terug te gaan naar de winkel hiermee en naar de desbetreffende dame te vragen en het voor te leggen.
Als je daadwerkelijk een nieuw contract kon afsluiten zou je eerst je oude abonnement moeten afkopen,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic