Reus.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement, red

Hoe voeg ik mijn vrouw toe, aan mijn abonnement.??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Reus. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je dit?
Heb jij een Red Together abonnement of gewoon een Red abonnement?

Wil je jouw Red Together groep uitbreiden? Dat doe je door er een Red Together Extra abonnement aan toe te voegen. Bel daarvoor met Vodafone speciale Red Together team. Dan maken ze het meteen voor je in orde. Bel 0800-0200976


Heeft je vrouw al een Vodafone abonnement en deze wil je deze koppelen aan je eigen Red Together: Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Reus. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je dit?
Heb jij een Red Together abonnement of gewoon een Red abonnement?

Wil je jouw Red Together groep uitbreiden? Dat doe je door er een Red Together Extra abonnement aan toe te voegen. Bel daarvoor met Vodafone speciale Red Together team. Dan maken ze het meteen voor je in orde. Bel 0800-0200976


Heeft je vrouw al een Vodafone abonnement en deze wil je deze koppelen aan je eigen Red Together: Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Gelukt, @Reus. ? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic