leond

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abo verlengt, waar blijft mijn s3???

op 02-10-2012 heb ik mijn abbonement verlengt naar een hoger tarief per maand en ik zou daarbij de galaxy s3 krijgen die volgens de site op voorraad was,
na 17 dagen gewacht te hebben ben ik vandaag naar de vodafone winkel gegaan , die zeiden mij niet te kunnen helpen en ik de klantenservice moest bellen.
Daar ben ik doorgestuurd naar een ander nummer en die meneer zei dat er problemen waren met samsung en geen enkele schatting zou kunnen geven hoe lang dat nog zou duren.
 
ik vind dit erg vervelend en weet dus niet of ik nog een paar dagen moet wachten of misschien wel een half jaar?!!
 
kan hier astublieft meer duidelijkheid over komen , ik heb niet eens een mailtje gehad waarom mijn telefoon er nog niet is, wel heb ik al een mail gehad of ik mijn nieuwe telefoon wil verzekeren maar ik heb hem nog niet eens...
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Leond,

Dat is inderdaad balen.

We proberen over het algemeen binnen 10 werkdagen te leveren. Echter soms is dit niet mogelijk omdat er bijvoorbeeld geen voorraad is.

Konden onze collega's je order wel terugvinden in het systeem en was deze goed verwerkt?
leond
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nu al meer als een maand op mijn telefoon , en ik ben zeer ontevreden over vodafone.
Mijn order is volgens u collegas goed uitgevoerd maar heb nog steeds niks binnen.
Aan de voorraad zou het niet kunnen liggen want voor het verlengen vertelde de vodafone site mij dat de blauwe galaxy s3 op voorraad was.
 
Ik heb inmiddels een uitgebreide klacht op meerdere sites geplaatst en hoop dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
 
De klantenservice kan het niet oplossen en wil ook de order niet veranderen in een witte die zo geleverd zou kunnen worden.
 
Ik ben radeloos hoelang moet ik nou nog wachten?!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic