Goedenavond mede-forum gebruikers,
Ik ben nu een ruime 4 a 6 jaar abonnee van Vodafone, dit tot ongeveer Juli van dit jaar in volle tevredenheid. Ik ben woonachtend in Winscohten. Helaas heb ik met enige regelmaat in huis geen telefoonverbinding. Om een voorbeeld te geven: dinsdag 30 Oktober werd ik gebeld door mijn ouders. Deze kregen echter direct de voicemail, terwijl mijn telefoon aan was. Vervolgens krijg ik alleen een sms dat mijn voicemail is ingesproken (telefoon is niet overgegaan!). Ik heb deze ochtend vodafone via twitter benaderd en mijn probleem bij hen voorgelegd. Zij erkennen dat de 3G dekking niet goed is. Helaas kunnen ze blijkbaar niet zien dat de verbinding soms compleet weg is. Alternatief zou 2G zijn. Ik ga ervanuit dat mijn telefoon (Iphone) automatisch terugschakeld wanneer er geen 3G verbinding mogelijk is. Het lijkt mij dan ook niet nodig om zelf voor 2G te kiezen. Daarnaast heb ik niet voor niets een 2 jarig internet abonnement afgesloten om vervolgens mijn telefoon op 2G te zetten om een velen malen langzamere verbinding te hebben. Ook dit bij hen aangegeven. Vervolgens komen ze met Signaal plus. heel leuk, maar zou toch niet nodig moeten zijn? Daarnaast wil ik geen 89 euro betalen voor een oplossing van een probleem waarvan de oorzaak niet bij mij ligt. Als laatste optie geven ze aan dat ik een brief moet sturen naar een afdeling SSV netwerk... gezien het feit dat ik het bij Vodfone via twitter al twee keer (ook al in juni) kenbaar heb gemaakt dat de verbinding slecht is, lijkt het mij logischer dat zij het zelf doorgeven ipv. naar een adres te verwijzen. Ik heb dan ook het idee dat dit gedaan wordt om zoveel mogelijk klachten te de-escalleren, onder het mom: Te veel moeite.