hoi.
ik heb precies 1 week geleden mijn abbonoment velengt, kreeg daarbij een mail waarin stond binnen 1 a 2 wrkdagennin huis 4 werkdagen later nog niets ontvangen en geen track en trace code. inmiddels wel 5 keer een half uur gebeld met de klantenservice, stelde een medewerker voor dat ik het toestel kon gaan halen in de dichts bijzijnde winkel, prima top.
ik samen met mijn 2 kinderen en hoogzwanger in de bus.. bleek het in de vodafone winkel niet eens te kunnen.. daarna nogmaals gebeld, ja mevrouw belt u na het weekend terug dan plaatsen wij dr bestelling opnieuw.. net gebeld dit is niet mogelijk.. u moet nogmaals 3 dagen wachten.. ben dit kots beu.. veleng toch niet voor niets? betaal aan jullie 100 euro aan abonnementen in de maand en dan deze service krijgen.. hoop dat vodafone binnen 1 werk dag dit op gaatf lossen en ik mijn toestel eind deze week in mijn bezit heb voor mijn bevalling! en kosten vergoed van de bus en t alles bij rlkaar 3 uur bellen