Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,172Oplossingen
  • 1,576Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met netwerk in regio Scheveningen Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/lgxe1Een deel van onze klanten kan momenteel problemen ervaren met het netwerk in de regio Scheveningen.Er is een mast buiten werking gesteld.We zoeken naar een geschikte oplossing. ...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Probleeem met rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik had een vraag over de betaling van mijn rekening. Afgelopen donderdag kreeg ik een smsje van Vodafone dat ik binnen 3 dagen mijn rekening moest betalen om een uitgaande blokkade te voorkomen...

Begin de lente goed. Gratis onbeperkt mobiele data op 20 maart Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/o730l Het voorjaar staat in het teken van tulpen, lammetjes en fluitende vogeltjes. Hoe leuk is het dan om het voorjaar te vieren met een hele dag onbeperkt mobiele data! Skype bijvo...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Prepaid in nieuwe telefoon: Geen netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik heb voor mijn dochter een nieuwe Samsung gekocht. Haar oude telefoon is ook een Samsung. Nu zet ik de simkaart over in de nieuwe telefoon en verwacht dat alles gewoon werkt. Niet dus....De te...

Rob1970 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen virtual reality bril bij mn samsung s7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Gister mijn nieuwe galaxy S7 edge ontvangen. Prachtig ding maar maar helaas niet met de beloofde virtual reality bril. Krijg ik die nog? sturen jullie die los na?

Bruno2608 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningen ouder dan een jaar online bekijken Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag rekeningen ouder dan een jaar online bekijken (downloaden) voor mijn boekhouder. Ik hoef niet de specificaties, alleen de rekeningen. Nu kan ik via MyVOdafone tot februari 2013 terugkijke...

Afgesloten zonder reden Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat ik zomaar ben afgesloten, terwijl ik gewoon betaald heb? Vandaag proberen contact te zoeken via de chat, maar tot op heden zijn er geen medewerkers beschikbaar op de chat. Het is al ee...

AM1985 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerbehoud incorrecte gegevens Alleen-lezen Onopgelost

Deze week een abbonement afgesloten samen met een s7 edge, ik heb nu een sim only abbonement van simyo. Hiervoor heb ik nummerbehoud aangevraagd, alleen krijg ik nu per sms binnen dat ik incorrecte ge...

donar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis internet -geen internet! Alleen-lezen Opgelost

We hebben 4 mobiele abonnementen op naam van mijn vrouw thuis.Sinds gisteren hebben we op 3 van de 4 geen mobiele gegevens meer.Ik heb gisteren al gebeld naar jullie en kreeg ik te horen dat er een fo...

tvb1977 door Liefhebber
  • 28 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Vodafone updates icoon Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal, Ik heb niet zo lang geleden een Samsung S6 edge gekocht.links bovenin het scherm blijft een icoontje zichtbaar van vodafone. zodra je het scherm naar beneden swiped zie je het volgende s...

Jaimz29 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

SD kaart onverwachts verwijderd Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe Samsung Galaxy A3 2016. Al vanaf het begin heeft deze problemen met de SD kaart. Ik krijg steeds de melding dat de SD kaart onverwachts verwijderd is. Gelijk daarna...

JW91 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Website www.vodafone.nl niet bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/0nj6pOnze website www.vodafone.nl is momenteel niet voor iedereen bereikbaar. We onderzoeken de oorzaak en werken aan een oplossing hiervoor. Ons forum en de My Vodafone App zijn wel...

Nadia door Oud Community Moderator
  • 730 Topics
  • 20 Oplossingen
  • 69 Likes

Sms versturen in buitenland lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben in Zuid Afrika en krijg op mijn iPhone 5s de melding 'sms versturen mislukt' wanneer ik een sms verstuur. Iemand een idee waar dit aan ligt?

Data verbruik iphone 5 met ios 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb sinds vorige week een iphone 5 met ios 7 erop. Ik heb mijn abonnement verlengd naar een Vodafone red. Hiervoor had ik een Samsung galaxy nexus. Nu is het zo dat ik met de Samsung de hele...

simkaart niet geleverd Alleen-lezen Onopgelost

Op 25 Februari een Sim Only Prepaid simkaart besteld, eerst op 11 Maart krijg ik een emailbericht dat ik binnen 2 dagen de kaart kan verwachten. Tot op heden niet ontvangen, vanavond gebeld, in 25 min...

Paul1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering afsluiten voor Samsung s7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi,Ik heb sinds 11 maart de s7 edge ontvangen bij verlenging van mijn abonnement. Nu wil ik deze alsnog verzekeren. Echter kan ik op het aanvraagformulier (my vodafone) niet kiezen voor s7 edge. ...

mama1988 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

IMEI nummer htc one m8 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb helaas afgelopen weekend mijn HTC one m8 op het werk in de wasbak laten vallen met als gevolg dat hij nu niet meer aan gaat. Gelukkig ben ik verzekerd bij Vodafone Garant, maar heb ik het IMEI ...

Siemen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlengen sim only, maandelijks opzegbaar? Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Mijn sim-only abbonnement loopt over enkele maanden af. Als ik het verleng is het dan maandelijks opzegbaar of zit ik er dan weer een jaar aan vast? Alvast bedankt!

el2907 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DE Samsung s7 Edge Wit Alleen-lezen Onopgelost

Goede dag Vodafone!Op 26 feb heb ik telefonische mijn abbo verlengt icm de samsung s7 edge witAan de telefoon werd verteld dat ik hem op 11 maart thuis zou krijgen.Nou je raad het al.....geen gsm! Van...

sammie06 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen