daniellexavilyn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonoment verlengen steeds van kastje na de muur

hoi.
ik heb precies 1 week geleden mijn abbonoment velengt, kreeg daarbij een mail waarin stond binnen 1 a 2 wrkdagennin huis 4 werkdagen later nog niets ontvangen en geen track en trace code. inmiddels wel 5 keer een half uur gebeld met de klantenservice, stelde een medewerker voor dat ik het toestel kon gaan halen in de dichts bijzijnde winkel, prima top.
ik samen met mijn 2 kinderen en hoogzwanger in de bus.. bleek het in de vodafone winkel niet eens te kunnen.. daarna nogmaals gebeld, ja mevrouw belt u na het weekend terug dan plaatsen wij dr bestelling opnieuw.. net gebeld dit is niet mogelijk.. u moet nogmaals 3 dagen wachten.. ben dit kots beu.. veleng toch niet voor niets? betaal aan jullie 100 euro aan abonnementen in de maand en dan deze service krijgen.. hoop dat vodafone binnen 1 werk dag dit op gaatf lossen en ik mijn toestel eind deze week in mijn bezit heb voor mijn bevalling! en kosten vergoed van de bus en t alles bij rlkaar 3 uur bellen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi daniellexavilyn,

Dit gaat helaas niet zoals het zou moeten horen. Je kunt altijd bellen met 0800-0560 (status order lijn).

We kunnen je klacht alleen niet opnemen via het forum (dit ivm privégegevens die niet zichtbaar zijn op het forum). Natuurlijk zal feedback worden meegenomen van je ervaring. Je kunt eventueel per mail je feedback indienen.

Hopelijk heb je alsnog je toestel z.s.m binnen!

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi daniellexavilyn,

Dit gaat helaas niet zoals het zou moeten horen. Je kunt altijd bellen met 0800-0560 (status order lijn).

We kunnen je klacht alleen niet opnemen via het forum (dit ivm privégegevens die niet zichtbaar zijn op het forum). Natuurlijk zal feedback worden meegenomen van je ervaring. Je kunt eventueel per mail je feedback indienen.

Hopelijk heb je alsnog je toestel z.s.m binnen!

Vriendelijke groet,
lsijbom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde! Blijkbaar is het heel moeilijk om je abonnement te verlengen. Vanaf dinsdag al bezig. Donderdag voor de zoveelste keer gebeld, nadat ik inmiddels al 3 keer de bestelling overnieuw moest plaatsen. Word ik gewoon koud doorverbonden, waardoor ik weer mijn hele verhaal moest doen!! Toen bleek het te zijn geluk en had ik na een half uur een mail met de bevestiging dat mijn telefoon binnen 1 a 2 dagen geleverd zou worden. Ik wacht nog steeds op de track en trace code en heb er weinig vertrouwen meer in. Erg jammer.
daniellexavilyn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier kreeg ik te horen dat anuleren 5 tot 10 werk dagen duurde. gisteren gebeld en konde ze opeens op n knopje drukken dat t geanuleeerd was toen ik zei dat ik niet ging betalen.. nu word die dese ochtend bezorgd waarom kan t wel als je dreigt met niet betalen.. hoort toch niet te kunnen als je al 4 jaar klant bent.. succes nog met je telefoon hopelijk ook snel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals SamsungExpert terecht al aangaf kunnen we dit via het Forum niet controleren. Ik zal het topic daarom binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic