kropot58

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanmelden duurt 48 uur?

Alle gegevens correct ingevoerd. Nieuw toestel nieuwe sim en dan duurt het 48 uur voor het werkt? Stoomcomputers? Geef je dan 600 euro aan uit. Gepruts.
18 Reacties 18
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond @kropot58 ,

En met wat bedoel je 48 uur? We willen je graag proberen te helpen via het forum.
Heb je het misschien over de activatie van de simkaart? Dit kan je online doen duurt wel langer dan dat je dit telefonisch bijvoorbeeld doet of in en winkel laat gebeuren dan is het vaak in 30 min geregeld.
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moest een andere sim kaart in MN nieuwe toestel stoppen. Een nano model. Deze is vervolgens opgestuurd. Hij staat juist vermeld in my Vodafone. Alleen mn simkaart kan het netwerk niet op. Klantenservice zegt dat het 48 uur kan duren voor hij wel het netwerk op kan. Hoe werkt dat dan? Dat is toch raar? Kan ik niet bij als computeraar. Aangemeld is aangemeld.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@kropot58,

Dat is raar. Zoals inderdaad @SamsungExpert zegt duurt een aanmelding van een simkaart ongeveer een half uur tot een uur. Kan zijn dat hier een kleine vertraging inzit.

Ik raad je toch even aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86

kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké. Zal nog een poging wagen aan de klantenservice.
Thx voor de reacties
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na 7 telefoontjes is de oplossing wachten. Er is iets mis met het netwerk. Alle gegevens zijn juist ingevoerd maar het werkt niet. Boos mag je niet worden. Frustratie mag je niet uiten. Je mag betalen en verder afwachten. Na dit abonnement geen Vodafone voor mij meer. Alsmede niet meer voor mijn bedrijf. Heb het helemaal gehad.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @kropot58

Dat is jammer om te horen. Wat zei de medewerker van Vodafone precies?

Groetjes stevied86
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Diverse antwoorden van diverse deskhelpers. Meest belovende en logies, vliegmodes inschakelen omdat dan na 15 minuten een release volgt, waarna de nieuwe sim wel zou worden herkend. 2 pogingen van 20 en daarna 30 minuten verder geen soelaas. Daarna een medewerkster die aangaf dat er problemen waren met nieuwe software en dat ik niet de enige ben met dit probleem. Met als enige oplossing niets doen. Het zal vanzelf eens gaan werken. ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii dat is natuurlijk niet zo fijn dat de software niet meewerkt @kropot58 . Vanuit het forum kunnen we alleen hopen dat alles goedkomt! Laat je het ons weten als je probleem is opgelost?
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker. Al was het maar als afronding en blijk van waardering voor jullie mee denken.
Anonymous
Niet van toepassing
Laten we hopen dat het snel is opgelost @kropot58
Laat @SamsungExpert en mij even iets weten als de sim het doet.

Groetjes stevied86
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niets. Ikwacht nog even en laat dan mijn contract ontbinden obv slechte service of wanprestatie. Ik baal hier echt giganties van. Jarenlang klant en dan dit. Onwaarschijnlijk. Je mag je niet eens beklagen (alles in het nette, zonder schelden oid. ) of ze dreigen je gewoon niet te helpen. Ze zeggen dat ik niet de enige ben. Waar is dan de storings!melding? Waarom zouden ze zelf niet eens terugbellen met een verklaring. Betaal je daar 600 euro voor en een abo van 50? Wat een slechte service. Als mensen in mijn bedrijf zon service zouden verlenen stonden ze morgen op straat. Meh.
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laatste update, Vodafone weet het niet. Het zou moeten werken maar dus niet. Het word uitgezocht door de "experts". Ondertussen gewoon wachten want het is niet mijn server. Grom
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog steeds niets.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Huh? Vreemd zeg @kropot58 ,

Ben je misschien al naar en winkel geweest zodat je het daar kunt uitleggen en of ze kunnen kijken of ze en andere oplossing kunnen bieden vanuit de winkel dan het forum?
Misschien heb je morgen even tijd?
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik de deskdeskundige geloof is er ergens iets fout in het vodafoon systeem. Alle instellingen zijn goed en toch werkt het niet. Ik zou ook niet de enige zijn. De experts moeten dit oplossen. De gewone 1e lijns en wat daar nog achter zit aan kennis hebben gedaan wat ze kunnen, maar het is een fout die niet eenvoudig naar boven komt. Ik ben zelf ook ictr, de pogingen die gedaan zijn lijken idd te wijzen op een software probleem in de database. Daar komt een winkel ook niet uit lijkt me. Mochten ze dergelijk talent in de winkel hebben staan zou ik die direct redirecten naar het expert team. Denk dat lang gaat duren. ????
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas weinig tijd. Morgen werk ik van 09.30 tot 24.00 uur. En dat maakt het idd niet makkelijker als ik MN spaarzame vrije tijd moet stoppen in het motiveren en aanmoedigen van vodafoon om dit op te lossen. Heeft me nu al meerdere uren gekost. MN uurloon is 75 euro per uur. ???? Word af en toe wat sarcastisch, kan het ff niet helpen. Gelukkig mag ik anaaf voetbal kijken.
kropot58
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Contact opgenomen met VARA kassa. Heb het nu wel gehad met dit gedoe.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten, dit betreft helaas een individueel technisch probleem. Dat kan via het forum niet worden verholpen met tips/tricks.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic