sjakie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aanbod tot verlengen abonnement werkt niet

Er zou een aanbod tot verlengen van mijn abonnement klaarstaan maar als ik inlog op my vodafone is er niets te vinden.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is apart zeg, heb je dit ook al vermeld aan de klantenservice? Misschien weten zij wat er aan de hand is en kunnen ze en aanbod doen op je MyVodafone.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @sjakie ,
Fijn om te horen dat je je abonnement wil verlengen. Dat horen we natuurlijk graag. Ik heb nog een paar meldingen gehad hierover. We zijn het aan het onderzoeken. We kunnen je een persoonlijke aanbieding samenstellen als je wil:
- Bel even met 1201 en kies de optie "opvragen einddatum abonnement" van 8 tot 20 uur
- Navigeer over Vodafone.nl en start een chat met een medewerker, deze collega kan je altijd doorzetten met iemand van de afdeling verlengingen. De functie verlengen op de chat is niet altijd beschikbaar, maar... niet geschoten -> altijd mis.
sjakie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik dit vermelden aan de klantenservice. Ik kan ze niet mailen en bellen is niet gratis. Wel apart dat je als betalende Vodafone abonnee geld moet betalen om je eigen abonnement te verlengen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Sjakie, Toch wil ik je vragen om je principe aan de kant te zetten en te bellen met het nummer. Met een aanbieding die op maat gemaakt is, bespaar je in het algemeen heel wat geld. De 45 cent die het gesprek kosten (éénmalig) haal je er op die manier dubbel en dwars uit.

Ik ben benieuwd naar de afloop.
sjakie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou kunnen maar omgekeerd kan Vodafone die 45 cent ook wel terugverdienen als ik klant blijf 😉
Maar ik ga echt niet betaald bellen of ik alsjeblieft klant mag blijven.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sjakie ,

Dan maak je toch gebruik van de Vodafone chat? Niet altijd is die afdeling bereikbaar via de chat maar het is en poging waard of niet?
En goed helaas kost de klantenservice en aantal centen maar dan gaat het ook vaker vlotter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic