Birkhoff

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo naar Vodafone

Ik ben afgelopen maand van Ziggo naar Vodafone overgestapt, gelokt door alle Ziggo extra's, en nu lees ik dat Ziggo abonees vanaf september automatisch over gaan en dan nog een betere deal krijgen met 6GB data, maandelijks opzegbaar enzo. Voel me daar wel een beetje genaait dus.
Kan ik die deal alsnog krijgen?


25 Reacties 25
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik voel mij ook genaait door Vodafone want ik krijg geen extra's van ze omdat ik geen Ziggo heb , ik ben al17 jaar klant , de nieuwe klanten krijgen dan onbeperkt bellen en sms'en en 6 GB data voor 16 euro
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij geldt hetzelfde. Daarom maar met Ziggo gebeld die mij doorverwees naar Vodafone met de mededeling dat ze mij ongetwijfeld ook dit aanbod zouden doen. Vodafone gebeld op 1200 doorverwezen naar 1201 doorverwezen naar 0362052345. Dit is het nummer voor overstapper van Ziggo naar Vodafone. Daar werd mij doodleuk verteld dat ik niet alles moet geloven wat ik in de media lees en dat op de Vodafone site staat wat de aanbiedingen zijn!!! Er vanuit gaand dat dit het beleid is mis ik nu al Ziggo waar je normaal en eerlijk behandeld wordt.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Birkhoff en Empuria,

Ik begrijp jullie helemaal en wil jullie vragen om via onze website hier een klacht over in te dienen.
Ik durf niet te zeggen wat hiermee gedaan gaat worden, maar leg de situatie uit en dan wordt dit door de klachtenafdeling verder opgepakt.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Chewie1971,

Gezien Vodafone en Ziggo gefuseerd zijn, is deze actie inderdaad alleen geldig wanneer je Vodafone en Ziggo hebt en er kunnen geen uitzonderingen gemaakt worden.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sietske,

Dank voor je antwoord en dat heb ik inmiddels gedaan
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al een klacht ingediend en een bericht terug gekregen ,ze doen helemaal niks , die aanbod geld alleen voor Ziggo klanten als ze over willen stappen naar Ziggo/Vodafone mobiel , voor vaste trouwe klanten die al heel lang Vodafone hebben doen ze helemaal niks , nog niet eens wat extra data of een paar euro van de maandelijks eraf of wat dan ook, ik voel mij derderangs klant en ondeschikt aan nieuwe klanten cq ex Ziggo mobiel , Vodafone laat trouwe vaste klanten in de kou staan

Gr chewie1971 trouwe klant sinds 2000 altijd op tijd betaald , trouw geweest al die jaren

Birkhoff
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Klacht ingediend via de website en kreeg als antwoord een telefoonnummer waar ik heen moest bellen (080000200976) daar werdt ik mij inziens ontzentend onbeschoft te woord gestaan en bijna lacherig verteld dat ik dan maar later over had moeten stappen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Birkhoff,

Dat is niet de bedoeling uiteraard. Onze excuses voor de vorm waarin deze boodschap gebracht werd. In ieder geval is jouw klacht dus bekeken en zijn de opties onderzocht. Helaas kan ik dan ook weinig aan de uitkomst hiervan veranderen.

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sharon,
inmiddels is mijn klacht behandeld. Ik viel onder een coulanceregeling en heb hetzelfde aanbod als andere Ziggo klanten gekregen.
Birkhoff
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Blijkbaar is die coulanceregeling dus volledige willekeur van de supportmedewerker of hij/zij wel of geen zin heeft om dat te regelen

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Birkhoff, dit is niet willekeurig. Hiervoor geldt intern een speciaal tabel, via de klantenservice kan worden nagekeken of je binnen het coulancebeleid/migratietabel valt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Birkhoff,

Heb je nog contact gehad met onze klantenservice?
Birkhoff
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
nee, niet meer na het telefoontje. Ik vondt het wel genoeg zo.
Na een melding op het forum werd ik doorverwezen naar een webformulier die antwoorde dat ik moest bellen, en daar werd mij lacherig verteld dat ik te laat was.
hermanus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb toch een betere ervaring,
Vorige week gebeld met afdeling migratie en mijn abo dat op 8 augustus was ingegaan werd direct omgezet van Smart L naar Red Essential special.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Birkhoff,

Wat vreemd en niet netjes natuurlijk! Er zou gekeken moeten worden of je in aanmerking komt voor een coulance, maar dit is bij jou dus niet gedaan?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi hermanus,

Fijn om te horen dat het allemaal netjes is geregeld bij jou 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi m2heikamp,

Wat gek! Op welk tijdstip heb je geprobeerd te bellen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
m2heikamp, heb je onze reactie nog gezien?
m2heikamp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Reactie beetje laat gezien. Had een paar keer gebeld tussen 8:40 en 9:00.
Het probleem is inmiddels naar tevredenheid opgelost door zowel Ziggo als Vodafone

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic