Birkhoff

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo naar Vodafone

Ik ben afgelopen maand van Ziggo naar Vodafone overgestapt, gelokt door alle Ziggo extra's, en nu lees ik dat Ziggo abonees vanaf september automatisch over gaan en dan nog een betere deal krijgen met 6GB data, maandelijks opzegbaar enzo. Voel me daar wel een beetje genaait dus.
Kan ik die deal alsnog krijgen?


25 Reacties 25
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
m2heikamp,

Fijn om te horen 🙂
Karien1953

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag willen weten wanneer die extra's ingaan. Ik heb begrepen dat ik bv Movies & Series XL gratis krijg omdat ik dus wel Ziggo-Vodafone heb. Per 1 november heb ik die extra's opgezegd bij Ziggo. Mvg
Karien1953

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer gaan die extra dienst in? Ik heb bij Ziggo 'n extra dienst, Movies & Series XL en ik heb begrepen dat ik die bij Ziggo- Vodafone abonnement gratis kreeg maar hoor er niks van hoe of wanneer. Sinds 14 augustus zit ik bij Vodafone met 2 mobiele nummers en heb september gewoon de extra dienst betaald. Mvg
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi@Katrien1953,

De extra's worden automatisch toegevoegd aan je abonnement als je voldoet aan alle voorwaarden én als je adres zowel bij Ziggo als bij Vodafone exact hetzelfde in het systeem staat. Bekijk hier alle voorwaarden: https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras?cmpid=100136
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic