Mblb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo korting

Ik irriteer me nogal aan het feit dat je korting krijgt, wanneer je ook Ziggo hebt. Ik mag nu weer verlengen en krijg weer die vraag. Maar bij ons kan je geen Ziggo krijgen, dus ik zal ook nooit die korting kunnen krijgen! Leuk zoiets, maar zorg er dan voor dat je klanten een keuze hebben of ze er wel of niet voor kiezen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Mblb 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat bij jou geen Ziggo beschikbaar is, want zo kun je natuurlijk niet gebruik maken van de Gratis Extra's. Misschien is dit leuke tegemoetkoming. Ik kan je een link per mail sturen waarmee je het abonnement met nóg een beetje extra korting zou kunnen aanvragen. Ik stuur het je sowieso even, zodat je kunt zien wat de deal inhoudt. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die natuurlijk altijd stellen ^^.  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mblb 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kijk, en daar is Vodafone er ook voor mensen die weet dat er klanten zijn die geen Ziggo kunnen ontvangen. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan @Lycke Vodafone je helpen. Die werkt bij Vodafone en die kan vast wel iets voor je betekenen. En wil je niet wachten op Lycke, bel dan de klantenservice en leg uit dat je geen Ziggo kan ontvangen en dan kunnen die ook voor je kijken wat ze voor je kunnen doen.

Echt, ook aan deze mensen heeft Vodafone gedacht 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @Mblb 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat jammer dat bij jou geen Ziggo beschikbaar is, want zo kun je natuurlijk niet gebruik maken van de Gratis Extra's. Misschien is dit leuke tegemoetkoming. Ik kan je een link per mail sturen waarmee je het abonnement met nóg een beetje extra korting zou kunnen aanvragen. Ik stuur het je sowieso even, zodat je kunt zien wat de deal inhoudt. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die natuurlijk altijd stellen ^^.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic