Hoi
Hanz Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp je frustratie maar met vette letters dit te melden en 2x is natuurlijk wel een beetje teveel en ook niet toegestaan volgens de regels van deze Community. Maar goed, dat is een stukje tussendoor
😉Het is nu eenmaal zo dat Vodafone en Ziggo pas gaan controleren of je van beide klant bent op het moment dat je bij beide een abonnement hebt genomen. Of je dit nu al maanden eerder hebt aangegeven, dat maakt dus niets uit. Pas op het moment, dus 29-03, is Vodafone gaan kijken of je ook klant bent van Ziggo en andersom. In de voorwaarden staat dat dit 4 weken kan duren dus daar valt niets aan te veranderen, zo staat dit nu eenmaal omschreven. Ze moeten een controle uitvoeren en dat heeft tijd nodig (gezien er meerdere systemen met elkaar moeten samenwerken).
En bij niemand is dit met terugwerkende kracht, iedereen heeft daar de eerste maand last van. Soms gaat het sneller dan de eerste 4 weken en soms is het ook net 4 weken. Het ligt er maar net aan hoe druk het is bij VodafoneZiggo, denk ik. Een ieder die beide abonnementen heeft krijgt er mee te maken.
Nogmaals, ik begrijp dat het vervelend is. Even door de zure appel heen bijten en dan komt het wel goed. Hoe dan ook, een hele fijne dag gewenst en als het straks allemaal rond is dan wens ik je veel combi korting plezier
🙂