Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Hoi Sul
Welkom op de Community!
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
De korting krijg je dan ook pas zodra het toegekend is. Dit is niet met terugwerkende kracht.
Via hier kan ik helaas niet controleren waarom je de korting niet krijgt. Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we gelijk met je mee.
Steven wrote:
Hoi Sul
Welkom op de Community!
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet. Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in My Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt. de €5,00 korting (€5,00 korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
De korting krijg je dan ook pas zodra het toegekend is. Dit is niet met terugwerkende kracht.
Via hier kan ik helaas niet controleren waarom je de korting niet krijgt. Kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we gelijk met je mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.