Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,004Oplossingen
  • 1,342Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung galaxy s7 gekocht Alleen-lezen Opgelost

Hallo.Mijn moeder heeft gisteren een tweedehands samsung galaxy s7 gekocht via marktplaats.We hebben samen met de verkoper de telefoon gereset zodat al haar gegevens van de verkoper van de telefoon we...

Foto's overzetten van telefoon naar pc Alleen-lezen Opgelost

Heb een Samsungtoestel, wil foto's overzetten. Lukt steeds niet. Naar de Vodafone winkel geweest, maar kreeg bij een medewerker het gevoel dat we hem de verkeerde vraag stelde. Voelde ons niet prettig...

marcojm door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw watchtwoord Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik kwam mijn mail niet in dus ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Die is verzonden naar mijn mail adres maar daar kom ik dus niet in. Wat moet ik doen? Mvg rick ********het gaat om het volgen...

telefoon Alleen-lezen Opgelost

ik krijg een mailtje binnen over me abbonement dat hij ingaat waneer ik me telefoon binnen krijg ik wil graag weten waneer ik het toestel opgestuurd krijg

binkie90 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Opgelost

Ik heb problemen met mijn internet en bellen al sinds vrijdag. Ik kan niet gebeld worden, ook staat er dat ik niet aangemeld ben met het netwerk als ik bel. Daarnaast heb ik alleen internet op wifi. W...

Vodafone NEXT combineren met F&F Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Mijn interesse is gevallen op het gebruikmaken van Vodafone NEXT. Normaliter als ik mijn abonnement verleng maak ik gebrui van Vodafone Friends & Family. Nu is mijn vraag of het mogelijk is ...

Balegh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix betaling heractiveren Alleen-lezen Onopgelost

Nadat in juni ineens mijn netflix niet meer via mijn Vodafone abbonnement betaald werd ben ik al twee maanden bezig waarom en hoe ik het weer kan activeren. Ik ben er inmiddels achter dat de payinfo g...

Darena door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

My vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Als ik mij wil inloggen op de my Vodafone app dan krijg ik een rood uitroep teken met een driehoek er om heen met als tektst erbij "er zijn geen rollen voor deze gebruiker) hoe kan dit?

Datum afschrijving abonnement veranderen Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen!Is het mogelijk om de datum van afschrijving van mijn abonnement te veranderen?Momenteel worden het tussen de 16e en 19e afgeschreven, maar ik krijg rond de 25e salaris, dus net daarna zou...

Marjan_NL door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Red together en multi data sim Alleen-lezen Opgelost

We komen in aanmerking voor red together, twee abbo's onder een naam, en ik vraag me af of het mogelijk is dan ook ieder een multi data sim te hebben voor laptop en/of tablet?

ericg1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Napster heractivatie bij Black abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo sinds password reset Napster password geeft account bij Napster aan "geen abonnement" Napster support geeft aan dat we Vodafone moeten contacteren hiervoor waar kan ik dan doen ?

JJJJ door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

garantie iPhone 7 Alleen-lezen Opgelost

Beste,24-10-2017 heb ik bij jullie een iPhone 7 gekocht met nummerbehoud. Ordernummer:******. Ik heb de iPhone nu nog geen jaar maar ik geloof dat de accu kapot is.. De iPhone valt om de 2 minuten uit...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z'n prive gegevens geplaatst!TopicGeplaatst door: Rick jissink

Energieboy door Super Expert
  • 9809 Topics
  • 3087 Oplossingen
  • 2209 Likes

Huawei P10Lite Android update Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Na enig contact met Huawei NL en Vodafone hierbij mijn vraag.Wanneer komt de android 8.0 update beschikbaar? Huawei geeft aan dat jullie dit in beheer hebben en voor alle andere toestellen...

Payment Alleen-lezen Onopgelost

to whom it may concernI have my abonnament still blocked after I paid yesterday all the invoices. Could you please unblock it asap?thanks

Stefania door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Na 2 jaar leentoestel overstappen op sim only Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,ik sta op het punt een toestel incl abonnement bij jullie af te nemen.Graag wil ik weten indien ik kies voor een toestel via jullie + abonnement, en deze voor 2 jaar afneem, of het toestel v...

Abo klant via privé telnr bellen Alleen-lezen Onopgelost

Blijkbaar diverse x door Vodafone gebeld met afgeschermd nr. Willen mijn abonnement 'updaten'.. Kan zomaar 1 eurie goedkoper per maand; addertje komt al snel.. ; wel 2 jaar Abo nemen. ?Graag volgende ...

rodirida door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen lukt niet! Alleen-lezen Onopgelost

Geachte mevrouw, mijnheer, na vele telefoontjes naar de klantenservice, diverse winkelbezoeken zonder resultaat richt ik mij via deze weg tot u.In april heb ik mijn abonnement verlengd, 4 maanden eerd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen