Densan8

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Friends & Family actiecode

Ik heb via een collega van mij een F&F actiecode per mail ontvangen. Bij navraag blijkt dat ik geen gebruik kan maken van deze code. Volgens de medewerker gaat het om friends & family, dus niet voor mij. Ik heb de code gewoon in mijn bezit. Hoe zit het nu ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sharon ik kan pas begin mei verlengen dus dan weet ik pas of de code werkt..
ik denk dat je het topic kunt sluiten, ik kom er evt. tzt op terug.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Densan8
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Weet je wel zeker dat dit een F&F code is?
De code die je hebt gekregen, heb je die gekregen via je e-mail adres of gewoon zo. Volgens mij zijn de codes gekoppeld via je mail adres en kan het voor horen dat als jij je eigen mail adres gebruikt dat die het dan niet doet. Maar aan de andere kant, als de code niet te gebruiken is en/of niet meer geldig is, dan is er niets meer aan te doen en heb je pech. Je zal dan weer iemand moeten vinden die bij Vodafone werkt en je deze code toezend. Maar ook de mensen bij Vodafone zitten aan regels om deze aan iemand te geven. Die moet wel familie zijn of vrienden.

Hier op de Community kunnen we niets doen want we zijn hier als klanten onder elkaar en die hebben ook geen mogelijkheid om codes uit te geven, we werken niet bij Vodafone. En je verwijzen naar de klantenservice heeft ook niet zoveel zin. Ik kan alleen dan zeggen, zorg dat je iemand kent binnen Vodafone die je kan helpen. Bedenk me net, als je al klant bent dan kan je natuurlijk wel de klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze nog een mooie aanbieding voor je hebben. Als nieuwe klant kan je dit ook proberen natuurlijk maar dan maak je minder kans, denk ik.

In ieder geval een heel fijn weekend gewenst en hoop dat het je lukt.
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Per email ontvangen:

Beste Vodafone friend,
Goed nieuws, XXXNaar Vodafone Friends & Family
Deze actiecode blijft geldig tot het moment dat je bestelt. Tot die tijd sturen wij je elke maand een overzichtelijke e-mail met onze aanbiedingen. Zo hoef je dus niets te missen.
Veel plezier met shoppen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En je gebruikt ook het mail adres met bestellen die eraan gekoppeld is?
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Uiteraard Energieboy op het emailadres waarop ik die mail heb ontvangen
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ze noemen me zelfs al Vodafone vriend ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Er Is een storing en ze zijn met de site bezig, misschien heeft dat er mee te maken?
Geef het anders nog even een dag en vraag anders nog een nieuwe code aan.

Oei, spannend, Vodafone vriend :sunglasses:
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee was gisteren tijdens een chat met een VF medewerker. Hij zei nee, duidelijk toch alleen voor Friends & Family. Met andere woorden jij dus niet.

Ik zal je zeggen in ben geloof ik meer dan 10 jaar klant bij hen en vroeger waren ze veel professioneler dan nu, toen deden ze nog moeite voor je, maar nu ?

Anyway jij ook een goed weekend ! ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je al klant bent dan zou ik bellen met de klantenservice van Vodafone. Vragen of ze je een aanbieding kunnen doen. Waarschijnlijk is die dan net zoveel als die f&f. Maar ik begrijp je wel, je krijgt het, het werkt niet en dan is het wel vervelend.

Jij ook een goed weekend gewenst en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂
Misschien dat je dan toch nog belt voor een aanbieding.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels een nieuwe code moeten aanvragen Densan8 of werkt de code uit de mail? Mocht dit niet het geval zijn, stuur mij dan even een privebericht met je e-mailadres. Dan vraag ik een nieuwe code voor je aan.
Ik denk dat het mis is gegaan doordat er 2 dagen terug problemen waren met het verlengen en het aanvragen van nieuwe abonnementen. Mijn excuses voor het ongemak!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Heb je inmiddels een nieuwe code moeten aanvragen Densan8 of werkt de code uit de mail? Mocht dit niet het geval zijn, stuur mij dan even een privebericht met je e-mailadres. Dan vraag ik een nieuwe code voor je aan.
Ik denk dat het mis is gegaan doordat er 2 dagen terug problemen waren met het verlengen en het aanvragen van nieuwe abonnementen. Mijn excuses voor het ongemak!

Ah, een storing, wist ik ook niet. Jawel, ik had gelezen dat er een storing was bij het bestellen. Dat kan daar dan ook aan gelegen hebben natuurlijk. En goed om te weten dat jij ook een code kan uitgeven 😉 HAHA
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status Densan8 ? Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
Densan8
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Sharon ik kan pas begin mei verlengen dus dan weet ik pas of de code werkt..
ik denk dat je het topic kunt sluiten, ik kom er evt. tzt op terug.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Okay, bedankt voor de terugkoppeling Densan8 🙂 Dan is het topic bij deze gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic