Hans1959

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go

Ik kan de ziggo go app niet op tv gebruiken. Volgende tekst staat in beeld: Helaas je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hans1959 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nou, dan kan ik je hierover gelijk antwoord geven, dan hoef je ook niet bij Ziggo deze zelfde vraag te stellen. Ziggo heeft afspraken gemaakt met content aanbieders, zoals NPO/RTL/SBS(Talpa) enz enz, en de afspraak is dat je NIET via je Ziggo GO app kan terug kijken met Replay TV. Er zijn misschien ook programma’s die ook geen live beelden zullen tonen, maar dat is heel sporadisch. Het gaat voornamelijk om Replay TV (terug kijken) van programma’s. 

Dit is dus gewoon NIET mogelijk en zal voorlopig ook zeker niet gaan werken. 



En nog even iets anders, als je Apple TV of Android TV of Amazone TV gebruikt om te willen kijken, dan kan dit alleen vanuit je eigen huis met je eigen IP adres. Je kan deze dan NIET bekijken bij iemand anders in huis, terwijl het ook gewoon Ziggo GO app is. Dus gebruik je Ziggo GO en niet via je mobiel, dan kan het al helemaal niet vanuit iemand anders z’n huis (wel bij je eigen in huis). Maar dit verhaal even los van het probleem want ik ga er vanuit dat je via je mobiel op Ziggo GO zit en daarmee op je TV wil kijken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Hans1959 

Welkom op de Vodafone Community.

Je kunt de Ziggo Go app gebruiken in combinatie met een Chromecast. 
Hierdoor stream je vanuit je telefoon of tablet waar de Ziggo Go app op staat naar je TV.  Mocht dat niet werken, raad ik aan om een topic te openen via https://community.ziggo.nl/
De super users en mijn collega's daar kunnen je hiermee verder helpen. Laat je weten of het gelukt is met een topic aanmaken? Geef ook zoveel mogelijk informatie in het topic (type tv) en vanuit waar en hoe je het naar de tv streamt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hans1959 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nou, dan kan ik je hierover gelijk antwoord geven, dan hoef je ook niet bij Ziggo deze zelfde vraag te stellen. Ziggo heeft afspraken gemaakt met content aanbieders, zoals NPO/RTL/SBS(Talpa) enz enz, en de afspraak is dat je NIET via je Ziggo GO app kan terug kijken met Replay TV. Er zijn misschien ook programma’s die ook geen live beelden zullen tonen, maar dat is heel sporadisch. Het gaat voornamelijk om Replay TV (terug kijken) van programma’s. 

Dit is dus gewoon NIET mogelijk en zal voorlopig ook zeker niet gaan werken. 



En nog even iets anders, als je Apple TV of Android TV of Amazone TV gebruikt om te willen kijken, dan kan dit alleen vanuit je eigen huis met je eigen IP adres. Je kan deze dan NIET bekijken bij iemand anders in huis, terwijl het ook gewoon Ziggo GO app is. Dus gebruik je Ziggo GO en niet via je mobiel, dan kan het al helemaal niet vanuit iemand anders z’n huis (wel bij je eigen in huis). Maar dit verhaal even los van het probleem want ik ga er vanuit dat je via je mobiel op Ziggo GO zit en daarmee op je TV wil kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic