Faasio

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Rekening bedrag

Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden een abbonement voor €19,00.

De eerste nota heb ik al gehad, dat was voor 2 maanden.

Nu krijg ik voor het eerst een nota  voor 1 maand en dat bedrag is € 2,00 hoger.

Geen hoog verschil, maar wil toch weten hoe dat komt.

Hoe komt het dat het bedrag verschilt?

Bedankt alvast!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Gelukkig kan ik topics erbij zoeken. Dit kun je zelf ook door op je naam te klikken en dan op topics. Ik zie in je vorige topic dat mijn collega een mail heeft gestuurd. Ik kan deze mail helaas niet inzien. 
Maar op basis van goed vertrouwen heb ik je abonnementskosten aangepast naar 19,00 euro per maand. Ook heb ik 2,00 euro gecrediteerd. Dit zal verrekend worden met de huidige incasso. 

In My Vodafone zul je een creditnota zien staan onder het kopje rekeningen @Faasio 

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9738Posts
  • 3070Oplossingen
  • 2185Likes

Hoi @Faasio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ligt er maar net aan wanneer je abonnement is ingegaan. Een maand is van de eerste tot de laatste dag van de maand. Als jij net eerder je abonnement in hebt laten gaan dan zal dat die 2,- euro verschil uitleg zijn. Als het goed is kan je deze informatie ook terug vinden op je factuur in je My Vodafone.

Meer informatie over eerste factuur of volgende facturen kan je hier vinden:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Ben je er inmiddels achter waar het verschil vandaan komt @Faasio. Mocht je er nog niet achter zijn, ik kijk graag met je mee. Vul even de gegevens in je profiel aan en geef mij daarna een seintje. Dan kijk ik met je mee. 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hoi Steven,

Ik heb rond gekeken op de site en op mijn nota  maar ben er nog steeds niet uit helaas.

Groetjes Faasio

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat de kosten voor je abonnement 21,00 euro bedragen.
Ook heb ik gelijk de bestelling erbij gepakt: Bestelnummer 318695961. Hierin staat dat je abonnementskosten 26,00 euro bedragen. Dit is zonder de korting van Ziggo.
De orderbevestiging met het bovenstaande bestelnummer is ook naar je toe gemaild op het moment van aanvragen. Kun je voor mij eens controleren wat er op het contract staat of dat ergens anders staat dat de abonnementskosten 19,00 euro moeten zijn @Faasio 

Dit mag je als screenshot toevoegen hier. Verwijder wel even de volgende gegevens: klantnummer, jouw naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer. Ik hoor graag van je. 
Dan kan ik het namelijk aanpassen voor je. 
 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hoi Steven,

Bedankt voor je info.

Ik heb op het forum ( via een topic die ik had geopend ) via jullie een kortingscode in mijn mail gekregen voordat ik het abbonement ging afsluiten.

Ik denk dat daar die 2 Euro verschil in zit.

Ik heb alleen die mail niet meer, dus dat is jammer.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11356Posts
  • 1717Oplossingen
  • 2141Likes

Gelukkig kan ik topics erbij zoeken. Dit kun je zelf ook door op je naam te klikken en dan op topics. Ik zie in je vorige topic dat mijn collega een mail heeft gestuurd. Ik kan deze mail helaas niet inzien. 
Maar op basis van goed vertrouwen heb ik je abonnementskosten aangepast naar 19,00 euro per maand. Ook heb ik 2,00 euro gecrediteerd. Dit zal verrekend worden met de huidige incasso. 

In My Vodafone zul je een creditnota zien staan onder het kopje rekeningen @Faasio 

 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bedankt Steven! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone