Hoi
RenskeMoens Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend dat je problemen hebt met uitlezen van je data in je My Vodafone. Als je de app gebruikt, heb je die dan al eens van je mobiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En wanneer je My Vodafone in je browser gebruikt, heb je het al eens in een andere browser geprobeerd en/of de koekjes vanuit je browser verwijderd?
Normaal gezien zou je binnen 4 weken bericht moeten krijgen dat je dubbel data krijgt en ook korting op je Vodafone abonnement als je Vodafone en Ziggo hebt op 1 zelfde woonadres. Woon je nu op eenzelfde adres en heb je beide abonnementen en het is nog niet goed, na 4 weken. Neem dan aub contact op met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Er zal dan toch ergens een naam en/of adres fout zitten in het systeem en dat moet worden opgelost. Zorg echt dat alles klopt!! Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/Kun je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter?
Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.