annabelvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blokkade

Goeiemorgen,

ik had even een vraagje: hoelang duurt het gemiddeld voordat ik mijn telefoon weer kan gebruiken na een blokkade? ( net de rekening betaald)...


Groetjes Annabel.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi annabelvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nadat de betaling verwerkt is, duurt het 2 tot 24 uur voordat je het toestel weer kunt gebruiken. Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent, als de blokkade is weggehaald.

Dan ligt het er nog maar net aan hoe je hebt overgemaakt en wanneer. De banken zijn nu wel sneller met overboeken, maar het moet verwerkt worden en dat kan 2 tot 24 uur duren. Kan niets anders zeggen dan nog even geduld te hebben en dan komt het wel weer voor elkaar. Uiteraard vervelend, maar voor dit moment is daar geen ander antwoord op.

Succes en ik hoop dat ze je gegevens snel verwerken en weer aansluiten en vergeet dan ook niet even je toestel uit en weer aan te zetten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi annabelvd
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nadat de betaling verwerkt is, duurt het 2 tot 24 uur voordat je het toestel weer kunt gebruiken. Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent, als de blokkade is weggehaald.

Dan ligt het er nog maar net aan hoe je hebt overgemaakt en wanneer. De banken zijn nu wel sneller met overboeken, maar het moet verwerkt worden en dat kan 2 tot 24 uur duren. Kan niets anders zeggen dan nog even geduld te hebben en dan komt het wel weer voor elkaar. Uiteraard vervelend, maar voor dit moment is daar geen ander antwoord op.

Succes en ik hoop dat ze je gegevens snel verwerken en weer aansluiten en vergeet dan ook niet even je toestel uit en weer aan te zetten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is je nummer ondertussen alweer gedeblokkeerd annabelvd ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic