Sigridmoeskops

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo en Vodafone loskoppelen

Sinds kort woon ik op mijzelf en heb ik een Ziggo abbonement gekozen voor internet en tv. Nu is mijn Vodafone abbonement gekoppeld aan het Ziggo account van mijn ouders. Aangezien ik daar niet meer woon en gebruik wil maken van een extra zender pakket op mijn eigen adres moet ik mijn Vodafone account loskoppelen van het account van mijn ouders.

 

Hoe kan ik dit doen?

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Sigridmoeskops 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hier kan @Louis je mee helpen. Hij kan, of iemand anders van Vodafone, je account loskoppelen. Heb nog even geduld en dan helpen ze je bij Vodafone verder. Fijne dag!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 891Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sigridmoeskops
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Allereerst nog gefeliciteerd met je eigen plekje! Voor het eerst op jezelf wonen is altijd een spannende gebeurtenis! Wat betreft de Gratis Extra's. Deze worden automatisch geactiveerd als Vodafone en Ziggo op hetzelfde adres worden afgenomen. Een koppeling tussen My Vodafone en Mijn Ziggo is hiervoor dus niet nodig. 

Wél is het natuurlijk handig als de accounts in jouw geval worden losgekoppeld, zodat je jouw eigen Mijn Ziggo account kan toevoegen aan jouw My Vodafone account. Hier help ik je dan ook graag bij. Wil je mij in een privéberichtje de volgende informatie toesturen?
Naam contractant:
Postcode + huisnummer:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:

Ik zie je berichtje tegemoet, zodat ik hiermee aan de slag kan gaan 🙂

Sigridmoeskops
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Cecilia ,

 

Hoe kan ik jou dan een privé bericht sturen? Ik zie de button nergens….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 891Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sigridmoeskops
Ik heb je een privéberichtje gestuurd waarop je kunt reageren 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 891Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Sigridmoeskops
Heel erg bedankt voor je snelle reacties! Bij deze is het geregeld zoals wij hebben besproken in onze privéberichten. Jouw ouders kunnen nu zelf een nieuw Mijn Ziggo account registeren met hun eigen e-mailadres. En jij kunt vanuit My Vodafone je account uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo account 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic