Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,322Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Wat te doen voicemail,bellen en updaten? Alleen-lezen Opgelost

Mijn voicemail stopt na 1sec.Dus ik kan bijna geen voicemail uitluisteren.Ik kan ook bijna niet bellenSoftware updaten krijg ik melding controleer uw netwerk.Simkaart eruit gehaald en terugMobiel uit ...

Admi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid data sim only Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Heeft Vodafone ook een prepaid data only sim voor dehuawei Mifi e5785 of kan ik mijn sim gebruiken die ik nu in mijn 3g telefoon gebruikt.

Marijn_ door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mbs die over zijn meenemen naar de volgende maand Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan je de overgebleven data niet meenemen naar de volgende maand? Je hebt er tenslotte voor betaald. Ik snap wel dat dit niet onbeperkt kan. Maar een maand meenemen moet toch kunnen. Zeker als ...

Fonzie1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld door nummer uit spanje Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een oproep gemist vanuit Spanje met nummer+34 944 04 84 35. de oproep duurde maar 6 sec., en ik ken helemaal niemand uit Spanje of die momenteel in Spanje verblijft( behalve Sinterklaas maar d...

J_Jellema door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Wisselgesprek Iphone XR ios 13.1.3 Alleen-lezen Opgelost

Sinds enkele dagen werkt de wisselgesprek functie niet meer. Telefoon heeft de laatste IOS versie (13.1.3)Mijn abonnement is per 14 oktober verlengd, misschien heeft dat er iets mee te maken.Instellin...

Rienko door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout in Vodafone systeem of eigen fout? Betaalde dienst nooit besteld. Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Op 1 en 6 november zie ik dat er twee keer € 5,- (Amazenow abonnement) bij Vodafone buiten mijn bundel berekend worden. Dat is vreemd, ik heb mij nooit ergens bij aangemeld. Geen SMS be...

Amca door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nummers uit Algerije blokkeren svp >>> Scam & Fishing Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vandaag reeds meerdere malen gebeld door de volgende nummers uit Algerije:+213 5 41299842+213 5 56488973Ik heb ze nu geblokkeerd maar ik zou graag zien dat Vodafone stappen onderneemt om deze n...

Euzebeus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone&ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mijn vodafone en ziggo niet samen voegen lukt niet 

Pierino60 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

onbekend nummer +26 Alleen-lezen Onopgelost

WAARSCHUWING: vandaag werd ik als Vodafoon klant 2x kort gebeld door een nummer met +26: uit de Comoren +2693432064+2693620564 op andere sites wordt al gewaarschuwd voor Wangiri-fraude: NIET TERUBELLE...

MvdS door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebeld vanuit de Comoten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wordt steeds gebeld door verschillende nummers vanuit de Comoren! Kunnen jullie deze blokkeren? Het gaat om de nummers:- +2693697908- +2693633036- +2693458461Alvast bedankt

DentalT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gebeld ‭+216 50 252 212‬ Alleen-lezen Opgelost

Ik word door dit Tunesische nummer gebeld, kunnen jullie dat blokkeren? 

Sasja69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet meer tijdens het bellen Alleen-lezen Opgelost

Recent ben ik van de note 9 naar de note 10 plus overgestapt. Sindsdien kan ik vaak niet meer tijdens het bellen op internet via 4G. Ik stoor mij hier zakelijk enorm aan.

Te grote verschillen in prijzen reparatie note 10 + Alleen-lezen Opgelost

Na advies via de chatmedewerker afgereisd naar Rotterdam met telefoon en id. Daar niet geholpen omdat een aankoopbewijs moest worden overlegd. Tijdens de eerste chat was mij de prijs (179,00) meegedee...

Janneke19 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verschil kosten aanschaf mobiel Alleen-lezen Opgelost

Graag zou ik willen weten hoe het kan dat er ongeveer €100 verschil zit tussen het aanschaffen van een nieuwe mobiel met zakelijk abonnement en met consument/privé abonnement.Nu wil ik graag de Samsun...

apple music gezin Alleen-lezen Opgelost

Ik kan door de aanschaf van een nieuwe Iphone 11 6 maandan gratis apple music afsluiten. Ik heb echter al een gezinsabonnement. Kan ik de 9,95 als korting krijgen op een gezinsabonnement? Erg jammer a...

Daphne 78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bundel voor prepaid in India Alleen-lezen Opgelost

Zijn er bundels dan wel blox te gebruiken voor bellen en gebeld worden in India met een prepaid sim?

periplous door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

geen reactie op klacht Alleen-lezen Onopgelost

Hoe lang duurt het voordat een klacht word behandeld. Ben nu bijna 20 jaar klant bij Vodafone maar denk niet dat ik de 21 jaar ga halen. Wat een drama service zeg. Ruim een maand geleden telefoon best...

Harms door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Klacht inzake het niet kunnen ontvangen en verzenden van smsjes Alleen-lezen Onopgelost

Geachte,Ik kan geen smsjes ontvangen en verzenden!!We zijn inmiddels 1,5 week verder en heb al drie maal contact gehad met vodafone klantenservice. Alle drie de (klantenservice) medewerkers hebben aan...

AJBENADDI door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen