Hallo,
Vandaag werd ik gebeld door Ziggo op mijn mobiele nummer met betrekking tot een overboeking van mijn vader. Enigszins verward door het onderwerp duurde het gesprek niet heel erg lang en vergat ik te vragen hoe zij aan mijn nummer kwamen. Ik ben namelijk nog nooit klant geweest bij Ziggo. Nu heb ik zojuist contact opgenomen met Ziggo om te achterhalen hoe zij aan mijn nummer komen, aangezien mijn vader aangeeft nooit mijn nummer afgegeven te hebben aan hun. Ziggo wist niet hoe ze aan mijn nummer kwamen en konden dat ook niet achterhalen. Vreemd verhaal.
Vervolgens krijg ik vandaag een SMS van Vitens omtrend een overboeking, ook van mijn vader. Ook daar direct contact mee opgenomen, blijkbaar stond mijn nummer genoteerd bij het klantnummer van mijn vader (ik ben zelf nooit klant geweest bij Vitens en mijn vader heeft nooit mijn nummer afgegeven, hij is al meer dan 20 jaar klant bij Vitens).
Nu is het zo dat ik op hetzelfde adres woon als mijn vader. De enige logische verklaring die ik heb is dat zij mijn nummer van Vodafone hebben gekregen op de een of andere manier doormiddel van het adres. Graag zou ik hier een antwoord op willen zien. Mijn vader en ik vinden het beide erg vervelend dat ik benaderd word over zaken die mij niks aangaan.
Marc