Plukje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update files Samsung Galaxy S7 Edge Nougat 7.0

Ik heb de originele VDF G935FVFG1DQBT files nodig om mijn telefoon te updaten naar Nougat 7.0. Er stond sinds vorig jaar een beta versie op mijn telefoon en die houdt nu de echte update tegen. Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik geprobeerd maar dat levert helaas geen resultaat op 😞
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al een hard reset geprobeerd? Je kan ook eventueel langs een Samsung service punt hiervoor gaan Plukje
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Plukje,

Ai dat is balen!
We hebben het intern voor je nagevraagd en wanneer we antwoord hebben, komen we hier direct bij je op terug.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Plukje, we hebben dit even voor je nagevraagd maar de enige manier om dit op te lossen is je toestel te laten herstellen via een ''reparatie'' (Vodafone winkel). De software van je toestel wordt dan hersteld naar de originele staat waarna je alsnog via de reguliere weg een update kunt installeren. Geef wel even aan wat de (software) status van het toestel is alvorens je deze inlevert zodat onze collega's hier rekening mee kunnen houden.
Plukje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel, dat is zeker een optie. Ik heb nu versie G935FXXU1DQBT / G935FVG1DQBT / G935FXXU1DQB1 geinstalleerd. Is dat de laatste versie..of moet ik een originele versie bij Vodafone winkel laten installeren?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Aangezien er ook nog verschillen tussen ''dezelfde'' versies kunnen zitten raad ik je sowieso aan om de originele versie in de winkel te laten installeren. Zo voorkom je problemen met de compatibiliteit en vervolgupdates.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic