Ik heb een vodafone mobiel abonnement, al meer dan 20 jaar. Begonnen met Libertel prepaid, en vanwege het eerste-klas netwerk en goed winkelpersoneel altijd trouw gebleven. Internet en TV heb ik van een andere provider, naar volle tevredenheid.
Ik heb een bloedhekel aan telefonische aquisitie. Daarom sta ik uiteraard in het bel-me-niet-register. Echter ben ik dit najaar al drie maal gebeld door een Ziggo-callcenter, die vinden dat ik wel naar hen kan overstappen of een andere “fantastische” aanbieding hebben. Dat vermoed ik tenminste, na de eerste keer laat ik ze niet uitpraten, maar zeg beleefd dat ik niet geïnteresseerd ben en hang direct op.
Juli 2020 loopt mijn abonnement af, het zou jammer zijn als vodafone trouwe klanten verliest door dit soort ongewenst gedrag.
Ik heb begrepen dat je niet het bel-me-niet-register hoeft te raadplegen als je bestaande klanten benadert, en nu vodafone/ziggo één bedrijf genoemd wordt, zij dit “recht”zouden hebben. Ik heb helaas nergens bij vodafone iets kunnen vinden om aan te geven dat ik niet gebeld wil worden door vodafone/ziggo. Is er geen mogelijkheid om bij vodafone een intern bel-me-niet-register te maken?
Daarnaast zou ik willen vragen ; irriteren er meer mensen zich hieraan?