Ik heb sinds gister een nieuw abonnement (Red Together). En het werkt voor geen meter…. Op mijn 4G heb ik een down van 0.04 mb/s en een up van 0.03 mb/s.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @VFboy420
Welkom op je nieuwe abonnement 🙂
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan?
Of even op vliegtuig modes en daarna weer op normaal. Soms wil dit wel eens helpen.
Daarnaast kan je ook nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Wellicht dat je ergens bent blijven hangen en dat het daarom nog niet lekker loopt.
Laat nog even weten of het is opgelost of niet.
Hoi @VFboy420
Welkom op je nieuwe abonnement 🙂
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan?
Of even op vliegtuig modes en daarna weer op normaal. Soms wil dit wel eens helpen.
Daarnaast kan je ook nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Wellicht dat je ergens bent blijven hangen en dat het daarom nog niet lekker loopt.
Laat nog even weten of het is opgelost of niet.
Hoi @VFboy420 het is niet toegestaan om VF in je username te gebruiken. Ik pas je username graag aan voor je! Naar wat mag ik je username aanpassen?
We ontvangen graag nog een reactie van jou @VFboy420 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.