VFboy420

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together 4G is traag

Ik heb sinds gister een nieuw abonnement (Red Together). En het werkt voor geen meter…. Op mijn 4G heb ik een down van 0.04 mb/s en een up van 0.03 mb/s. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12116Posts
  • 3532Oplossingen
  • 3155Likes

Hoi @VFboy420 
Welkom op je nieuwe abonnement 🙂
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? 
Of even op vliegtuig modes en daarna weer op normaal. Soms wil dit wel eens helpen.

Daarnaast kan je ook nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Wellicht dat je ergens bent blijven hangen en dat het daarom nog niet lekker loopt. 

Laat nog even weten of het is opgelost of niet. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12116Posts
  • 3532Oplossingen
  • 3155Likes

Hoi @VFboy420 
Welkom op je nieuwe abonnement 🙂
Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? 
Of even op vliegtuig modes en daarna weer op normaal. Soms wil dit wel eens helpen.

Daarnaast kan je ook nog even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Wellicht dat je ergens bent blijven hangen en dat het daarom nog niet lekker loopt. 

Laat nog even weten of het is opgelost of niet. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @VFboy420 het is niet toegestaan om VF in je username te gebruiken. Ik pas je username graag aan voor je! Naar wat mag ik je username aanpassen? 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @VFboy420 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic