oortrrob schreef:
Snap de reactie van de moderator niet, postcode en probleem zijn in het bericht vermeld. Gezien de datum aanmaak van het bericht had ik het probleem niet eerder. Vodafone maakt op internet geen melding van werkzaamheden. Moet je maar uit andere bronnen halen. Uiteraard heb ik de instellingen van het toestel gecheckt en deze staan goed. Vodafone zou eerst de hand in eigen boezem moeten steken voordat dit soort opmerkingen worden gemaakt. Overingens is het probleem opeens weer verholpen. Kennelijk is een steunzender het weer gaan doen.
Hi Oortrrob,
Voor ons en voor anderen is het belangrijk dat je ons zoveel mogelijk informatie geeft. Wij kunnen immers niet weten dat je jouw instellingen al hebt gecontroleerd en dat je de problemen pas sinds gisteren ervaarde. Daarom is het belangrijk dat je deze informatie ook in jouw topic vermeld. Anders had ik je waarschijnlijk eerst gevraagd of de instellingen van jouw toestel goed stonden terwijl je dat zelf allang had gecontroleerd. Op die manier moet je langer op een oplossing wachten terwijl dat misschien niet eens nodig zou zijn ;).
Wat storingen en werkzaamheden betreft, die communiceren we nu wel op het forum. In het
werkzaamheden board kun je dan nakijken of er storingen of werkzaamheden zijn in jouw regio.
Het is in ieder geval goed om te horen dat inmiddels weer alles werkt!