Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,267Oplossingen
  • 1,730Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Bij aanzetten 3G valt netwerk weg Alleen-lezen Onopgelost

Haai, Probleem wat ik al tijden heb: mijn (Vodafone) netwerk valt weg wanneer ik 3 G in iPhone 3GS aanzet.eerst vol bereik, daarna, op dezelfde plek, volledig weg. (geen service).Tijdenlang op 5.1 sof...

Geen netwerk in Amsterdam Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds vandaag geen bereik meer in Amsterdam met HTC One.Help!

Cannot open url Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn al een aantal weekjes lid bij vodafone. Helaas hebben wij er tot nu toe nog niet heel veel plezier van kunnen hebben. Eerste dag deed alles het netjes! 2 de dag deed de telefoon het niet meer...

Niet bereikbaar in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben momenteel in het buitenland, ik kan wel zelf bellen en sms-en. Ik ontvang wel sms-jes, maar geen gesprekken. Blijkbaar staat ontvangen van telefoongesprekken in het buitenland uit. Volgens de h...

Buffer problemen HTC One Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Onlangs ben ik bij een vodafone winkel geweest met de probleem dat er buffer problemen otstaan bij het gebruik van Youtube App. Ik had hiervoor een geknipte sim en nu dus een originele (dit zou...

Slecht/geen bereik 3195ND Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geen tot slecht bereik sinds 3 dagen. Ik kan niet bellen en heb geen internet.Soms heb ik wel connectie en zie 3G of H. Wanneer ik 3G zie heb ik vaker geen dan wel connectie.Dit is niet de eers...

Afkopen contract Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik overweeg om mijn contract af te kopen, hoe lang duurt het in totaal voordat dit geregeld is? En kan ik mijn contract afkopen en mijn nummer meenemen naar een andere provider? Zoja, moet ik da...

Tubbergen zeer slecht bereik 3G netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, In Tubbergen, postcode 7651 is het bereik van 3G netwerk zeer slecht... wanneer gaat vodafone hier iets aan doen?

Alles op reis werkt niet en kost te duur. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb deze week al elke dag met de helpdesk moeten bellen om een en ander weer op de rit te krijgen. Kost telkens €0,45 bovenop de €2 die de blox al kost.Ik heb eens zitten rekenen wat ik nu al aan e...

Alles-in-1 op Reis Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag Vodafone,Wanneer is er een mogelijkheid om zelf een pakket samen te stellen voor het buitenland?Momenteel bieden jullie dit aan hieronder:20 minuten bellen20 minuten gebeld worden20 sms'je...

Vriendin krijgt rare kroatische stem bij bellen Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond!Ik heb mijn vriendin een prepaid kaartje gegeven met beltegoed om dan op haar vakantie in Koratie via alles in 1 op reis te kunnen internetten en bellen etc. Nu doet alles het behalve dat z...

iPhone terug na reparatie zonder SIM-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had 2 weken geleden een ongelukje met m'n telefoon, waterschade, en heb deze toen bij de dichtsbijzijnde vodafonewinkel gebracht. Ze hebben hem toen voor reparatie opgestuurd en vandaag heb ...

Abonnement duurder dan telefonisch verkocht Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer, mevrouw,TIjdens het gesprek met een vodafonemedewerker ten aanzien van de verlenging van mijn abonnement werd een abonnement verkocht: RED, 1 GB, onbeperkt bellen en sms voor €43 INCL BT...

geen mobiel netwerk meer op HTC sensation xe Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een HTC sensation xe en ben afgelopen weekend in Luxemburg geweest. Ik heb mijn mobiel netwerk uitgezet in verband met eventuele kosten. Nu ben ik terug in Nederland maar mijn mobiel netwerk do...

Telefoon in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb bij jullie een telefoon met abonnement en toestelverzekering, ook voor zakkenrollen en verlies. Als ik in het buitenland ben, waar ook een Vodafone winkel aanwezig is, kan ik dan hier oo...

Wanneer kan ik mijn abonnement verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik had een vraagje ik wil mijn abonnement verlengen maar vanaf wanneer kan dat? De mijne loopt op 4 dec af. Nu staat er dat je dit 4 maanden Vanseveren kunt maar is dit in mijn geval nu augustu...

HTC One X start niet meer op en laadt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Een maand geleden heb ik via Belsimpel.nl een HTC One X-toestel met een tweejarig Vodafoneabonnement gekocht. Maar ik krijg 'm nu al niet meer aan de praat. Als ik de smartphone in de ...

Welkom op het forum! - the movie! Alleen-lezen Onopgelost

Welkom op ons forum! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Voordat je aan de slag gaat op het forum wil ik je vragen onderstaand filmpje te bekijken. Hierin leg ik je onder andere uit wat het forum is, h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen