Hoi Bas, ik heb je zojuist het volgende bericht gestuurd via PM:
"Hoi Bas, ik zat nog even te denken naar de mogelijke oorzaak van het penibele 3G internet ontvangst. Toen ik de bewuste maandag dat jullie 4G aanzette, op aanraden van 2 diverse Vodafone-medewerkers m'n abo naar Red Super om liet zetten, bleek de 4G, anders wat de medewerkers toen beweerden, niet compatible was met de iPhone 5. Het heeft me toen ca 3 uur (!) gekost aan telefoontjes met de helpdesk om mijn oude abo weer terug te krijgen met een databundel van 1Gb + 10Gb die ik extra had gekregen destijds. Kan het zijn dat het abo verkeerd is ingevoerd door het Smartweb-team? Kan het zijn dat m'n data-snelheid wordt afgeknepen alsof ik over m'n databundel heen zou zijn?? Misschien ligt daar de oorzaak wel, mits dat überhaupt mogelijk zou zijn. Anders ligt het toch echt aan de mast lijkt me."
Zou je bovenstaand scenario willen checken voor alle zekerheid??