Inmiddels de nieuwe SIM getest....maakt geen verschil. Gister weer een tijd aan de lijn gehangen met, overigens erg aardig en behulpzame dame van het Smartweb-team. Ze ging wederom de 2e lijn inschakelen en zou me dezelfde middag nog terugbellen.....Bleek weer een loze belofte.....geen belletje gehad. Nog erger is dat de snelheid inmiddels nòg slechter is. Ik haal nu amper 0,06 Mbps aan download en 0,03 aan upload. Opvallend is dat de dame vd Vodafone-winkel die me gister het nieuwe SIM kaartje gaf, me vertelde dat ook zij, sinds de 4G is aangezet, op bv haar balkon helemaal geen bereik meer heeft (Jan van Galenstraat, A'dam). Ik wil nu wel eens weten hoe Vodafone dit voor mij gaat oplossen. Ik heb nu niks aan m'n €75,00 per maand kostende abo. Als het niet snel wordt opgelost dan stel ik Vodafone officieel in gebreke en wil van m'n abo af wegens wanprestatie.@Vodafone: graag een reactie wat jullie nu gaan doen om dit op te lossen????