Zand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer ontevreden klant

5 weken geleden word ik gebeld door een salespersoon van Vodafone of ik tevreden ben en mijn abonnement wens te verlengen. Tuurlijk, ben tevreden dus als mijn huidige Red Essentia, onbeperkt bellen, 100 minuten in EU en wat Gb data verlengd kan worden, prima.

Salesman geeft aan, dat dat kan, maar naam abonnement is veranderd, naar Start o.i.d. Ik vraga hem tot 3 maal toe, blijft samenstelling hetzlefde en tot 3 maal bevestigt hij dit.

Even later, ontvang ik bevestiging en dacht ik, toch even checken. En jawel, mijn vrees werd bewaarheid, samenstelling nieuwe abonnement zoals mijn oude abonnement kan helemaal niet.

Waar je dan in terecht komt, is chat, nu al bijna 5 weken, geen mail meer van Vodafone. In mijn 1e chat hebben ze case aangemaakt om gesprke terug te luisteren en dat ik binnen 2 weken uitsluitsel kreeg. Je raadt het al, na 2 weken niets, weer in d echat box klimmen, weer zelfde riedel, geduld, wij, VF nemen contacvt met u op.

Met deze lap teskt bereik ik waarschijnlijk ook niets, het lucht ook niet meer op. Er komt stoom uit mijn oren, ben gewoon genaaid door die salesman en VF reageert niet meer...

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Zand
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt als een hele negatieve ervaring. Ik kan me voorstellen dat hierdoor het stoom uit je oren komt. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak. Het Red Essential is een abonnement wat wij niet meer aanbieden. Je kunt dit abonnement vergelijken met het Red abonnement, alleen zit daar iets meer data in. Het Start abonnement heeft natuurlijk minder data en belminuten. Je geeft aan dat er een onderzoek is aangemaakt. Een onderzoek over betwisting contract duurt vaak langer dan 2 weken. Ik kijk graag voor je na of ik hierover iets kan achterhalen. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:|
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
- Indien je het incidentnummer hebt, mag je mij deze ook geven.
Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic