cenna

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zeer belabberd bereik na werkzaamheden; postcode 2532

Beste Vodafone,

Sinds onderstaande werkzaamheden is het bereik bij ons in de wijk zeer belabberd. Ondanks herhaaldelijk contact lijkt Vodafone dit probleem niet onder controle te krijgen. We zijn van een 4g+ bereik teruggevallen naar geen bereik en soms wat minimaal GPRS bereik. En dit is al sinds 18 mei aan de gang. Onacceptabel!!

Ik heb ook met een aantal buren lopen analyseren en het blijkt dat zendmast aan de Erasmusplein na werkzaamheden geen connectie meer maakt waardoor we contact maken met een zendmast paar kilometer verderop.

Wanneer wordt dit opgelost en waarom worden we niet op de hoogte gehouden?? Jammer Vodafone was vroeger een top provider maar de service gaat zienderogen achteruit!




======================================

We werken hard om je de beste verbinding te geven.
Beste mevrouw ,

We werken elke dag hard om ons mobiele netwerk sneller en nog beter te maken.

Zo zijn we op donderdag 18 mei tussen 8:15 en 17:45 bij jou in de buurt (in postcodegebied 2532) bezig met onderhoud.
We verwachten dat je weinig van de werkzaamheden zult merken. Maar het kan zijn dat je verbinding tijdelijk minder goed is, of even wegvalt.

We doen in elk geval ons uiterste best om te zorgen dat je er geen last van zult hebben. Noodnummers blijven bereikbaar.

Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice
7 Reacties 7
cenna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De storing wordt ook niet vermeld op jullie website?? Hoe moeten wij dan weten dat er serieus aan het issue gewerkt wordt.

[url=http://imgur.com/a/3pvik
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi cenna!

Jeetje, ik kan me voorstellen dat dit erg frusterend is. Je geeft aan dat de hele wijk hier last van heeft. Op deze pagina kun je 24/7 de actuele status van werkzaamheden en storingen bekijken: http://voda.fo/ne/nkg9x.
Verder zou ik willen voorstellen dat je de stappen op deze link volgt: http://voda.fo/ne/cwic3. Aan het einde van de stappen zit de optie om een case aan te maken voor onze technische afdeling. Zij gaan dan aan de hand van de voorbeelden die jij geeft een onderzoek starten naar het probleem in jouw wijk. Tip: hoe meer mensen melding maken, hoe sneller het probleem opgepakt wordt. Geef de link dus ook vooral door aan je buren die het probleem ook ervaren.
cenna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is dat er geen werkzaamheden of storingen worden gemeld op die pagina, ondanks meerdere keren melden?

Verder wordt er ook al weken niet gereageerd op de openstaande tickets.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
cenna,

Storingen worden alleen vermeld wanneer het écht om een storing gaat. Er moet eerst onderzocht worden of dit een storing is of dat het een ander probleem is.
Wat betreft openstaande tickets: je bedoelt dat je een case hebt aangemaakt en hier nog geen reactie op hebt gehad?
Neem even contact op met de klantenservice via Facebook/Twitter of bel naar 0800-0094 zodat zij de case kunnen bekijken en jou de status hiervan kunnen geven.
cenna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee ik had een eerdere openstaande case die zonder deze te beantwoorden is gesloten.

Daarnaast heeft de hele straat er last van, dat lijkt mij dus een serieuze storing.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Via het Forum kunnen we dit ook niet opvolgen, de status van het verzoek kan worden nagekeken via My Vodafone. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic