wavesystemsinc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zakelijk Data Groepsbunder 30 icm BES12.1

Wij zijn onlangs overgestapt op de Data Groepsbundel 30 van Vodafone voor gebruik in onze iPad's.
Wij beheren onze iPads via BlackBerry Enterprice Server 12 met Zone Locker. op het moment hebben we ongeveer 200 apparaten aan de BES server hangen in verschilende landen. In het begin hebben we in NL getest met Vodafone PrePaid datakaarten en dat werkte perfect we hebben hier alleen een 1GByte bundel op gekocht en verder niks. Nu dat we zijn over gestapt op de Data Groeps bundel krijgen we geen contact meer met de BES server. Via de helpdesk werd aangeraden het APN te wijzigen naar office.vodafone.nl maar ook dit geeft geen verandering. Ik heb net een kaart in een Laptop gedaan en een SSH server laten draaien op poort 3101 en als ik daarnaartoe probeer te verbinden krijg ik ook een time out. Bij de oude BES5 was een provider oplossing nodig voor de message relaying te ondersteuenen. Maar vanaf BES10 is alleen een internet verbinding nodig, heeft iemand hier ervaring mee hoe dit op te lossen ?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wavesystemsinc

Ik heb persoonlijk geen ervaring met deze constructie maar ik wil je wel graag op weg helpen. Kun je eens testen of je wel met internet kunt verbinden als je de hele BES12 server achterwege laat? Je zou in principe op elk (simlockvrij) apparaat verbinding kunnen maken via de simkaart. Op die manier kun je in ieder geval al testen of het echt aan het abonnement ligt, of dat het toch aan de combinatie abonnement + server ligt.

Ik hoor het graag!
wavesystemsinc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor U reactie,

Het is inmiddels opgelost door Vodafone Corporate Support,


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@wavesystemsinc

Dat is fijn! Weet je toevallig wat het nou heeft opgelost? Zo ja, zou je dit dan in dit topic willen delen? Mocht iemand anders hetzelfde ervaren kunnen ze jouw tips gebruiken. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic