lamedroid schreef:
Vraag; "Hoeveel moderators zijn er op een forum van 6! pagina´s nodig om vragen te beantwoorden?"
Bij Vodafone zijn 7 moderators en 1 community manager met als onderschrift "We do not have a choice on whether we DO social media, the question is how well we DO it" blijkbaar nog steeds niet genoeg om fatsoenlijke antwoorden te geven. Amateurs.
Beste lamedroid,
Als je bekend bent met dit forum of Vodafone op zich weet je dat wij sowieso geen exacte data zullen noemen.
Als ik zou zeggen maandag en er gaat ergens wat mis of we lopen ergens vertraging door op en het word dinsdag, dan heb ik maandag allemaal boze mensen "aan de deur".
Zoals we al aangeven het toestel zal volgende week beschikbaar zijn, dit is toch goed nieuws. Wij hebben vandaag zelf de voorraad ontvangen en deze zal dus komende week over de verschillende kanalen worden verdeeld. Zodra de kanalen zijn aangevuld kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Gelukkig hebben we een redelijke voorraad binnengekregen, dus we kunnen hopelijk veel mensen blij maken met hun toestel.
En geloof me, ik sta 100% achter mijn onderschrift en achter mijn moderators, amateurs zou ik ze niet willen noemen omdat ze geen exacte datum aangeven om verschillende gegronde redenen. Heb dus nog even geduld, volgende week weet je meer.