dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
No-Name, welkom op het forum! Er is geen informatie over wanneer toestellen voor Friends&Family aangeboden worden, op dit moment kun je de Xperia Z alleen via de normale kanalen bestellen.
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Zakelijk,

Helaas is de Sony Xperia Z Black nog niet als Pre-order te bestellen bij een verlenging.
De verwachting is dat dit toestel te bestellen is vanaf 4 maart.

Nog even geduld dus. 😄

ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Is het wel al bekend wanneer de Xperia Z verzonden wordt? Er staat nu nog week 9 maar bijvoorbeeld T-Mobile heeft al het één en ander in de winkels verkocht vandaag.
No-Name

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie antwoord maar daar zijn we mooi klaar mee... 4 maart zullen nieuwe abbonementen van kracht worden.

Voor de mensen die het nog niet hebben mee gekregen:
http://tweakers.net/nieuws/87381/vodafone-gaat-extra-simkaart-aanbieden-bij-nieuwe-red-abonnementen....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ormagon schreef:
Is het wel al bekend wanneer de Xperia Z verzonden wordt? Er staat nu nog week 9 maar bijvoorbeeld T-Mobile heeft al het één en ander in de winkels verkocht vandaag.
Hey Ormagon,

Nee, helaas weten wij ook niet meer dan wat er op onze website vermeld staat, en op onze website staat nog steeds vermeld dat de toestellen vanaf week 9 geleverd gaan worden. Als wij nieuwe informatie binnen krijgen dan zullen we dit meteen communiceren!

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


cover1989

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi heeft inmiddels Xperia Z's op voorraad... http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sony-Xperia-Z-4G/TSEXZbl.html?omn_ic=hihome_caroussel_TSEXZbl
JaMa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is dit 100% zeker? Ik heb namelijk 14-02 mijn abbonement op de website verlengd met de Xperia Z icm de hoofdtelefoon.

Op My Vodafone is mijn einddatum van het abonnement al aangepast en ik heb de 14e ook een bevestigingsmailtje gekregen.

In het mailtje staat echter niets over de Xperia of hoofdtelefoon.

..
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inmiddels zijn de eerste xperia z's geleverd door Hi en T-Mobile.. Nog steeds niets bekend bij Vodafone?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
bns88 schreef:
Inmiddels zijn de eerste xperia z's geleverd door Hi en T-Mobile.. Nog steeds niets bekend bij Vodafone?

Ik heb het nagevraagd 🙂 De verwachting is dat we vanaf volgende week gaan uitleveren.
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is dezelfde informatie als op de site staat;)
Nog geen exacte datum dus.
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vraag; "Hoeveel moderators zijn er op een forum van 6! pagina´s nodig om vragen te beantwoorden?"
 
Bij Vodafone zijn 7 moderators en 1 community manager met als onderschrift "We do not have a choice on whether we DO social media, the question is how well we DO it"  blijkbaar nog steeds niet genoeg om fatsoenlijke antwoorden te geven. Amateurs.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
lamedroid schreef:
Vraag; "Hoeveel moderators zijn er op een forum van 6! pagina´s nodig om vragen te beantwoorden?"

Bij Vodafone zijn 7 moderators en 1 community manager met als onderschrift "We do not have a choice on whether we DO social media, the question is how well we DO it" blijkbaar nog steeds niet genoeg om fatsoenlijke antwoorden te geven. Amateurs.
Beste lamedroid,

Als je bekend bent met dit forum of Vodafone op zich weet je dat wij sowieso geen exacte data zullen noemen.
Als ik zou zeggen maandag en er gaat ergens wat mis of we lopen ergens vertraging door op en het word dinsdag, dan heb ik maandag allemaal boze mensen "aan de deur".

Zoals we al aangeven het toestel zal volgende week beschikbaar zijn, dit is toch goed nieuws. Wij hebben vandaag zelf de voorraad ontvangen en deze zal dus komende week over de verschillende kanalen worden verdeeld. Zodra de kanalen zijn aangevuld kunnen de toestellen worden uitgeleverd. Gelukkig hebben we een redelijke voorraad binnengekregen, dus we kunnen hopelijk veel mensen blij maken met hun toestel.

En geloof me, ik sta 100% achter mijn onderschrift en achter mijn moderators, amateurs zou ik ze niet willen noemen omdat ze geen exacte datum aangeven om verschillende gegronde redenen. Heb dus nog even geduld, volgende week weet je meer.



Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
bns88 schreef:
Dat is dezelfde informatie als op de site staat;)
Nog geen exacte datum dus.
Een exacte datum zullen wij ook niet noemen vantevoren. Hier zal pas op de dag dat de toestellen worden uitgeleverd bijvoorbeeld melding worden gemaakt, omdat wij niet met 100% zekerheid kunnen zeggen welke dag de toestellen jullie kant opkomen, er kan namelijk altijd ergens in het proces vertraging voorkomen.

De toestellen zijn vandaag in ons magazijn aangekomen en zullen dus gedistribueerd worden naar de diverse kanalen en vanaf komende week beschikbaar zijn in de winkels en voor uitlevering van online en telefonische bestellingen.
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Aangezien jullie ze vandaag hebben ontvangen en volgende week naar de winkels gaan, wanneer worden ze verstuurd naar de klanten van de pre-order? neem aan dat dat vanuit centraal magazijn gaat en niet vanuit de winkel waar ze eerst heen gaan..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Klopt, de voorraden gaan vanuit een centraal punt naar de verschillende kanalen. Voor de winkel online en telefoon zijn verschillende voorraden. Wanneer de verdeling is gemaakt zal het systeem de orders gaan bijwerken en de toestellen eraan koppelen. Wanneer dat gebeurd is worden ze verzonden naar de klant.
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben vorig jaar in de aanloop naar de Xperia S en de laatste paar weken in de aanloop naar de Z maar al te goed bekend geraakt met Vodafone helaas. Dit is ook de reden dat ik ben overgestapt naar een andere provider.
 
Jullie (moderators, community managers, vodafone winkelmedewerkers, callcentermedewerkers van 3 verschillende afdelingen) zeggen allemaal wat anders en dan heb ik het echt niet alleen over deze "exacte datum". Van te voren weet niet niemand wat bij Vodafone. Daarnaast wordt er onder andere hier laat en inadequaat geantwoord. Vind ik behoorlijk amateuristisch. 8 verschilllende mensen iets laten zeggen in een forum van 6 pagina's duidt ook niet op professionaliteit. Dan kun je wel een toffe spreuk onder je profiel hebben staan, maar dat is voor mij niets dan gebakken lucht. Het antwoord op de vraag "how well we do it" is dan ook: "Niet zo goed, Stevie!"
unfate

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik neem aan dat als je een toestel gepreorderd hebt op internet je voorrang krijgt op de winkels waar het eigenlijk alleen telefoonvoorraad is.. Waarom zou je hem dan eigenlijk nog preoderen? Ja omdat je er een headset bij krijgt (hopen we dan)

Gr
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik las dat ze dat bij Hi niet helemaal goed gedaan hebben, een paar van de eerdere pre-orders hebben geen headset gekregen terwijl latere pre-orders dat wel hadden. En daar is waarschijnlijk niet veel aan te doen naderhand..
 
Laten we hopen dat het hier beter gaat, dat is me die paar dagen extra wachten wel waard 😄
gOOS

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Stevie

Tis niet alleen dat jullie geen datum durven noemen. Jullie collega's doen het gewoon wel trouwens. Maar Vodafone is volgens mij een van de grootste telecomproviders in Nederland. Hoe kan het dan dat andere telecom providers het toestel gisteren al naar de preorder klanten hebben kunnen verschepen terwijl vodafone eerst nog een verdeling moeten maken tussen winkels en kopers.

Verdeling lijkt mij simpel. Ik heb X toestellen binnen gekregen. Daarvan gaan er P naar de preorder klanten. Ik hoe X-P toestellen over. Ik heb Y winkels (X-P)/Y is het aantal toestellen dat een winkel krijgt.

We hebben geen keus of we ONZE klanten helpen, de vraag is HOE WE DIT DOEN???
lamedroid

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey val ze niet zo lastig, ze hebben weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic