dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
belphegor, je kunt ook via een andere verkoper je toestel kopen. Het belangrijkste waar je dan rekening mee moet houden is dat die verkoper verantwoordelijk is voor levering, service en alles omtrent een eventuele reparatie - niet Vodafone. Ook kun je via zo'n winkel niet de Vodafone Garantverzekering afsluiten.
rubbereend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er ondertussen al weer iets bekekend over de nieuwe leveringen van dit toestel?
Op 14 maart heb ik mijn abbonement verlengd, wanneer komt het toestel binnen?
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
@ sido.
 
Zoiets vermoedde ik al.
Toch is het jammer dat Vodafone niet de andere kleuren opneemt in het assortiment.
Al is het maar op aanvraag.
 
Soms valt me op dat de andere kleuren een jaar later ofzo wel te verkrijgen zijn.
Als dat dan bijvoorbeeld bij deze telefoon ook gebeurt kan ik dan via de site regelen dat de zwarte versie (als ik die eenmaal heb) kan omruilen voor bijvoorbeeld de paarse zonder extra kosten of een kleine bijdrage.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi rubbereend,

Het is helaas niet bekend wanneer er nieuwe leveringen plaatsvinden. We doen er alles aan om de toestellen zo spoedig mogelijk te leveren.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi belphogor,

Het is niet mogelijk om het toestel om te ruilen op het moment dat het toestel in de gewenste kleur te leveren is.
rubbereend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
LindaM schreef:
Hoi rubbereend,
 
Het is helaas niet bekend wanneer er nieuwe leveringen plaatsvinden. We doen er alles aan om de toestellen zo spoedig mogelijk te leveren.
Op post.nl staat ineens dat er een pakketje van Vodafone onderweg is, dus dat zal 'm wel zijn dan 🙂
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi rubbereend,

Dat is goed nieuws. Alvast veel plezier met het nieuwe toestel 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic