dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hopelijk zal dat snel zijn. Want ik begrijp de frustraties bij de mede klanten die ook dolgraag hun xperia z willen hebben en er lang op wachten. Maar ik blijf vinden dat de leverering van de toestellen alleen bij vodafone zo slecht is. Heel erg jammerr. Zit zelfs al te twijfelen om te cancellen en naar andere provider te gaan.
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Maurice, als je wilt dat het hier meer volwassen wordt, zou ik als Vodafone stoppen klanten te behandelen als kleine kinderen.
van klantenservice wordt je echt weer niet wijzer: gister belde ik om te annuleren, vertelde ze me dat er die dag een grote batch was binnengekomen en dat ik dezelfde dag of dinsdag gebeld zou worden.
net even gebeld, helemaal niets, ze weten ook niets.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi sstolk90, nogmaals ik begrijp het en ik hoop dat het snel wordt opgelost zodat iedereen tevreden is 🙂
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ga sowieso een klacht indienen mbt de levering, de koptelefoon actie en de belachelijk slechte (voornamelijk telefonische) service
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het een goed idee om iedereen die zo lang wacht op zijn XZ.

Een mooie deal aan te bieden... bv. 14maanden korting op je abbo inplaats van 12.

Want dit is natuurlijk niet professioneel he beste VODAFONE
Jvd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mee eens, en beter schelden ze de aansluitkosten( 30 euro ) ook gelijk weg.

Wacht nu al vanaf 15 februari, bel ik vandaag weer verteld ze me doodleuk, uw nummerbehoud is ook niet goed doorgekomen wacht nog maar een dag of 5. Ze vertelde ook dat er gister een nieuwe lading binnen is gekomen en dat die deze week uitgeleverd zouden worden. Maar natuurlijk kon ze niet vertellen of ik daar bij zit...

Wat een prutsers zijn jullie
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zijn die mensen daar bij de klantenservice dan gewoon zulke prutsers.... Of zijn ze gewoon kijhard aan het liegen om toch te proberen de klanten tevreden te houden.....

Hou komen de moderators dan wel aan de info dat er geen komen deze week? Lijkt mij toch van dezelfde bron te komen als waar die jankerds van de klantenservice het vandaan hebben ?!?!?!?!?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee met jullie berichten en probeer zo veel mogelijk informatie aan de moderators door te zetten om al jullie vragen te beantwoorden. Helaas blijkt dit nog niet zo makkelijk te zijn en is de informatie soms wat summier. Geloof me, ik werk er hard aan om alles op een rijtje te zetten en intern door te spelen.

Een aantal zaken die ik wil proberen op de helderen:


  • De voorraad Xperia Z van de eerste leveringen worden gebruikt om de pre-orders uit te leveren.
  • Het is per kanaal verschillend hoeveel voorraad er is, natuurlijk Vodafone is Vodafone, of dat nou winkel is of online, maar ieder kanaal heeft zijn eigen voorraad. Als iemand bijvoorbeeld op 01/03 online besteld en er is geen voorraad meer dan kan het zijn dat hij of zij langer moet wachten dan iemand die op 10/03 besteld in een kanaal waar wel nog voorraad is.
  • Het is voor de moderators niet altijd even makkelijk om precies inzichtelijk te krijgen in welk kanaal wel nog voorraad is en in welk niet en hoeveel. Zij kunnen inderdaad vragen wanneer nieuwe leveringen komen, maar een nieuwe levering word weer verdeeld over de verschillende kanalen en wil dus niet altijd direct betekenen dat uitleveringen op gang komen in het kanaal waar jij als klant hebt besteld.
  • Mensen die een Xperia Z bestellen met een Vodafone abonnement, maar bij een derde partij krijgen het toestel niet direct van Vodafone, maar via die derde partij, uit hun voorraad.
  • De actie met de hoofdtelefoon is in een apart topic besproken en ik geloof dat daar toch vrij duidelijke antwoorden op zijn gegeven wanneer je deze wel krijgt en hoe.

Mis ik nog iets? Zo ja, let me know, dan zal ik mijn best doen om jullie verder te helpen!
Ik wil jullie wel vragen om alsjeblieft op een opbouwende manier te communiceren met elkaar en met de moderators, op die manier kunnen we elkaar helpen. Met "schreeuwen en roepen" komen we allemaal niet verder. Zowel de moderators als ik staan voor jullie klaar hier op het forum en zullen onze best blijven doen om informatie te verzamelen over de Xperia Z, that's a promise!

Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie schreef:

  • De actie met de hoofdtelefoon is in een apart topic besproken en ik geloof dat daar toch vrij duidelijke antwoorden op zijn gegeven wanneer je deze wel krijgt en hoe.

Dit is totaal niet duidelijk. Er wordt nu aan de telefoon gezegd dat de actie tot de 25ste loopt (zie bericht in andere topic van Shawshank gepost op 07-03 11:39 uur). Ook is mij meerder malen telefonisch dingen toegezegd (mbt de koptelefoon) waarnu jullie (het forum) en de Facebookchat weer het tegenovergestelde zeggen.
DPKunst

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Stevie schreef:
 

  • De voorraad Xperia Z van de eerste leveringen worden gebruikt om de pre-orders uit te leveren.
  • Het is per kanaal verschillend hoeveel voorraad er is, natuurlijk Vodafone is Vodafone, of dat nou winkel is of online, maar ieder kanaal heeft zijn eigen voorraad. Als iemand bijvoorbeeld op 01/03 online besteld en er is geen voorraad meer dan kan het zijn dat hij of zij langer moet wachten dan iemand die op 10/03 besteld in een kanaal waar wel nog voorraad is.
 
En dit snap ik dus niet. Als je pre-orders hebt weet je toch op het moment dat je de toestellen binnen krijgt hoeveel toestellen er naar welk kanaal moeten, of ben ik nou gek? Hoe kan het dan dat het kanaal "Fysieke winkel" meer toestellen krijgt dan nodig en dat er in het kanaal "online pre-orders" te weinig zijn. Je weet precies de hoeveelheden, je kunt ze verdelen en iedereen is blij...
 
En als de de eerste leveringen Xperia Z's gebruikt is om pre-orders uit te leveren, waarom heb ik en vele anderen er dan nog geen, en kan ik hem wel los in de winkel kopen? Volgens mij denken jullie echt: "Lekker makkelijk, pre-orders hebben al betaald, kunnen we nu nog meer geld binnenhalen met nieuwe klanten en later de rest een keer uitleveren"
 
Jullie moeten echt eens beter aan de communicatie werken tussen kanalen onderling, want dit slaat allemaal nergens op. Vodafone = Vodafone. Klanten kennen geen verschil tussen al jullie kanalen...
 
En in plaats van hier alleen maar nutteloze info te posten zouden jullie misschien eens moeten bedenken hoe jullie die toestellen uit de winkel terug kunnen krijgen naar jullie magazijn om die dingen heel rap uit te leveren. Tegen de tijd dat die telefoon eindelijk eens geleverd wordt staat de opvolger alweer voor de deur...
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb mijn bestelling net geannuleerd.
blijf bij T-mobile

extra hoofdtelefoon voor jullie 😉 (of voor een vodafone medewerker)

greevlip

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gistermiddag maar even Vodafone opgezegd!
Niks geen gezeur meer!
Dag Vodafone
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
een uur na de annulering kan ik een leverafspraak inplannen.....
maar ik ben er wel klaar mee, vodafone heeft zijn kans gehad.
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Moeten we soms met zn allen annuleren? Want dan schijnen jullie wel telefoons te hebben..... Dat is vodafone
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi sstolk90, zou je de huisregels in acht willen nemen 🙂 Dank je vriendelijk.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Maurice, ja idd. Weinig volwassen en doordachte uitspraken ! Begrijp de frustratie dan wel weer van deze mensen 😄 Hoop dat het snel opgelost is 😛
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik snap sowieso niet dat online en telefonisch andere voorraad heeft want ik geloof nooit dat de callcenter naar achter loopt naar het magazijn daar je telefoon pakt en op stuurt. Die typen toch ook alles ONLINE. Komt t weer op t online gedeelte.... Kan ook zijn dat we verkeerd denken.
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus we moeten maar massaal gaan annuleren en dan worden ze opgestuurd??

Lekkere werkwijze :S
Jvd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag leveringsbevestiging gekregen, werd ook wel is tijd na een maand... Of de koptelefoon er bij zit merk ik vanzelf denk ik.. en anders weer bellen met de klantenservice van jullie.
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jvd schreef:
Vandaag leveringsbevestiging gekregen, werd ook wel is tijd na een maand... Of de koptelefoon er bij zit merk ik vanzelf denk ik.. en anders weer bellen met de klantenservice van jullie.
Wanner besteld?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic