dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het had ook zo kunnen zijn dat het toestel in de winkels heel veel besteld was en daar uitverkocht, en het online wel nog te krijgen is. Dat is in het verleden zo geweest met de iPhone als ik het me goed herinner.

Ik snap dat het vervelend is en iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk het toestel waar hij of zij naar uitkijkt. Maar dat is ook zo voor de mensen die in de winkel en telefonisch bestellen. Daarom wordt het eerlijk verdeeld over alle kanalen.
Emyl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik snap dat het vervelend is en iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk het toestel waar hij of zij naar uitkijkt. Maar dat is ook zo voor de mensen die in de winkel en telefonisch bestellen. Daarom wordt het eerlijk verdeeld over alle kanalen.
Groeten - Kind regards

Arina
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
---------------------------------------------------------

Beste Arina,

Dat veel mensen online een pre-order hebben gedaan is omdat ze graag als eerste het toestel in huis hebben. Bovendien werden we gelokt met een gratis koptelefoon die ALLEEN bij een online pre-order werd geleverd.

Het is dan zeer vervelend dat op het moment dat de toestellen voor verkoop beschikbaar zijn deze wel in de winkel en via andere kanalen worden verkocht aan 'verse' (= geen pre-order) klanten en dat de vroege pre-order klant moet blijven wachten.

Dit klopt niet met het principe van pre-order en daar maakt Vodafone een grote foute inschatting door hun voorraad te verdelen over meerdere kanalen zonder eerst alle pre-order klanten te bedienen.

Hier een uitleg over het principe "pre-order" en waar Vodafone in het vervolg rekening mee moet houden om door de consument weer serieus genomen te worden:

"Pre-orders garanderen consumenten onmiddellijke levering op een release, fabrikanten kunnen meten hoeveel vraag er zal zijn en dus hoe groot de initiële serie zou moeten zijn, en verkopers zijn verzekerd van minimum omzet."

Door Vodafone's huidige beleid zijn vele consumenten teleurgesteld en staan fora nu vol met klachten hierover.

Leer ervan en verbeter!

Maar doe ook SNEL iets voor de mensen die nog zitten te wachten op hun toestel en niet alleen een mail dat het nog minimaal 2 weken gaat duren.
parel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo leo,
 
Is die ixperia Z, dat toestel dat uit china kwam, met mogelijkheden dat het zo gepantserd is dat je er mee op je werk kan verschijnen tussen stof en werkmaterialen en dat hij dus tegen vuil kan, en ook de koptelefoon om opwekkings muziek te beluisteren, is het die....??? groet parel, was even benieuwd, zie je toevallig hier op het forum..:D
prepostorder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
eindeijk week 11!!!!!!

er zouden weer nieuwe toestellen binnenkomen deze week
dus zou vodafone nu eindelijke alle pre orders gaan uitleveren????

het zou vodafone goed staan om ons via dit forum op de hoogte te houden wanneer de toestellen binnen zijn en ons ook te berichten als ze opgestuurd gaan worden.

en dan bedoel ik niet alleen individueel via de mail, maar "gewoon" een berichtje dat ze binne zijn en dat de uitlevering gaat beginnen!

duimen maar weer deze week!
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja krijgen we nu eindelijk onze sony is binnen?????? Elke week heb ik gebeld en maar zeggen dat die loop van de week binnenkomt maar ik heb al 4 weken niks gezien??????
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Prepostorder,

Ik heb hierover even een update gevraagd. Zodra ik meer informatie heb horen jullie van ons!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Zojuist vernomen dat we voorlopig nog geen nieuwe voorraad krijgen van de Xperia Z. Ik had jullie graag goed nieuws willen brengen maar dat zit er nu nog even niet in. Zodra we meer weten volgt er een update. Alvast bedankt voor het geduld.
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is toch geen doen meer.... Bij de klantenservice de klanten wijsmaken dat er in week 11 een nieuwe lading zou binnenkomen... maar achteraf blijkt dit dus niet waar te zijn? 😞
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Echt gigantisch waardeloze actie vodafone!

Ik had als uiterlijke deadline komend weekend, maar als er nu door wordt gegeven dat er geen telefoon deze week komt, ben ik er klaar mee. Ik ga op onderzoek naar een andere aanbieder.
hoofdtelefoon pik ik wel op via marktplaats.

Je kan toch geen meer pre-orders aannemen dan dat je in een redelijke termijn kan leveren? Er zijn hier mensen die al meer dan een maand geleden hebben besteld, en nog geen idee hebben wanneer er iets gaat komen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Majin schreef:
Dit is toch geen doen meer.... Bij de klantenservice de klanten wijsmaken dat er in week 11 een nieuwe lading zou binnenkomen... maar achteraf blijkt dit dus niet waar te zijn.

Ik begrijp dat het vervelend is maar zoals mijn collega al aangaf, is er weer een levering dan zal dit via dit topic bekend worden gemaakt.

prepostorder

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

neeeeeeeeeeeee


dat meen je niet

dat kun je toch niet verkopen???????

wel geld innen maar geen dienst of product leveren

de maat is echt helemaal vol

.....

ik ga annuleren!

daaag vodafone

Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben het helemaal met je eens Prepostorder !!!!!!!
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
serieus vodafone?
van het tweakersforum:
"
hey,

ik had vannacht de XZ via Vodafone F&F besteld en kreeg vanmorgen bevestiging en alles.
Ik kwam dus erachrer dati k een verkeerde leveradres had ingeleverd, dus hij wordt bij mijn tante afgeleverd ipv bij mij. Omdat ik toch liever had dat het bij mij zou geleverd worden ben ik Vodafone gaan bellen en zij konden mij al melden dat de telefoon klaar voor vertrek is 😮 Zo te zien gaat er ineens iets heel snels bij Vodafone?" waar-de-loos
Majin

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus jij krijgt hem morgen al binnen wil je zeggen??

Wat zijn het tog een stelletje .............. bij vodafone
DPKunst

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik vind het ook echt te belachelijk voor woorden. Heb Vodafone ook al een dikke negatieve shopreview gegeven op Tweakers... Mensen die afgelopen nacht bestellen krijgen het toestel morgen geleverd, en mensen die een maand geleden besteld hebben krijgen hem niet? Toch eens op zoek wat voor stappen hier tegen te ondernemen zijn. Iets met klanten belazeren enz...
tomthelong

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
 
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net met F&F gebeld over de status van mijn xperia z. Deze meneer wist mij te vertellen dat de eerste lading snel weg was en dat ze wachten op een nieuwe voorraad. Als deze binnen zijn worden de rest van de pre-orders verzonden en dan ontvang ik een mailtje.
sstolk90

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pfff.... wacht al zolang. Waarom heeft alleen vodafone hier last van?????
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Prepostorder, ik begrijp dat je teleurgesteld bent maar ik zou het fijn vinden als je eens naar de huisregels kijk. Ik zal je post even aanpassen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Mensen ik begrijp jullie teleurstelling en frustratie maar laten we de huisregels in acht nemen en posten als volwassen mensen. Zoals eerder aangegeven: is er een update dan zal deze via dit topic bekend worden gemaakt 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic