Op de 12de heb ik een xperia z besteld nadat ik de bevestiging gekregen had dat de hoofdtelefoon aktie inderdaad. Vol spanning volgde ik de berichten wanneer deze eindelijk geleverd zou worden. Vrijdag 22 februari kwam het bericht dat ze binnen waren bij vodafone en dat ze verspreid zouden worden over de verkoopkanalen en dat ze spoedig uitgeleverd zouden worden en dat je bericht via de email zou krijgen om een afspraak te maken met de koerier.
Dit bleef op zich laten wachten dus heb ik afgelopen week woensdag met de klantenservice gebeld waar de telefoon bleef "hij kan elk moment verstuurd gaan worden, hij staat op 'administration fase 2'". Vrijdag nog niets dus ik maar weer bellen. Nu was het verhaal "oh ik zie dat hij binnen is en al bij de koerier ligt". Dus ik kreeg een nummer en belde met de koerier, nee op dat adres hebben wij nog geen order....... ZUCHT........ Dus ik dacht, nou ja zal nog wel niet helemaal verwerkt zijn in de computer zal maandag wel goed komen. Vandaag dus nog steeds niets, dus ik maar een bericht naar@vodafoneNL gedaan. Ze vreogen om mijn order nummer etc. Dat heb ik gegeven, en het antwoord duurde even (wat op zich begrijpelijk is), dus ik begon het forum maar te lezen. Daar zag ik berichten staan dat sommige mensen die al heel lange geleden besteld hadden ook nog niets hadden terwijl andere wel al de telefoon binnen hebben. Daar werd ik een beetje geaggiteerd van dus heb ik meteen de telefoon gepakt.
Ik begon mijn verhaal aan de telefoon met ik heb een heb een xperia z besteld. Bijna nog voordat ik mijn zin af had begon hij al met "hij is niet meer op voorraad". Dus ik reageer boos, dat kan niet waar zijn, ze hadden genoeg op voorraad voor iedereen. Maar geod hij ging de order opzoeken. Ik in de wacht, na 2 minuten, verbinding weg... ZUCHT.... Nog maar eens bellen. Iemand anders aan de lijn hij begon bijna identiek met niet op voorraad, alsof ze daar voor gebriefd waren of zo?!? Ondertussen zag ik dat ze ook op mijn tweet gereageerd hadden. En de man aan de telefoon zei dat vandaag een collega er ook al naar gekeken had (dat was die eerste aan de telefoon, of de mensen bij webcare), maar dat de order "hing" op de credit check en dat die nu weer opnieuw ingezet zou worden, en dat ondertussen de
telefoons op waren
.het kan nog wel 2 weken duren voordat ze ze weer op voorraad hebben....
aarrrrgggghghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dit geloof je toch niet. In de winkel zijn ze gewoon op voorraad. Ik heb een pre-order gedaan dus vodafone wist gewoon dat ik een telfoon wilde. Alle orders optellen en aan sony doorgeven. Hoe moeilijk kan het zijn.
Ook lees ik in mijn order bevestiging dat ze op volgorde van bestelling uitgeleverd worden, NIET DUS.
Dit is gewoon echt triest. Ik zit me af te vragen of ik mijn verhaal niet gewoon moet verkopen aan t-mob of KPN of zo
Nu even terug komen op de titel van dit bericht. Of dit nu incompetentie is of niet, ik weet het niet. Frustratie is het in ieder geval wel.
Ik hoop dat ik via deze weg tot een acceptabele oplossing te komen. Ik wil compensatie van het extra abbo geld dat ik bij t-mob kwijt ben en een schadevergoeding voor het leed.
Ik raad in ieder geval iedereen aan die nog geen telefoon heeft om onmiddelijk te bellen. Het kan gewoon op het p 0800-020 00 56 tot 21:00 gewoon optie 1 en dan optie 1, dan krijg je iemand aan de lijn.
Zucht.