dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Idd, die post van die 3 weken is van mij, dit is mij net door een medewerker aan de voorstraat in Dordrecht vertelt nadat ze had gebeld met de Vodafone.. Wat ik het kromme vind is dat ze hem daar gewoon hebben liggen, en als ik een nieuwe abbo afsloot ik dus met een Xperia Z de winkel uitloopt, erg jammer voor de mensen die een pre-order hebben gedaan (niet alleen ik)..
MaxHunt

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ondertussen mijn pre-order geannuleerd. Daarna bij 4Launch via de webchat (wachttijd ~5 seconden) gevraagd of wat op de website staat (nog 2 witte direct leverbaar) ook klopte. Dat werd bevestigt en daar heb ik de telefoon besteld.
Remarius

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Muahahaha. Ik heb aardig zitten zeiken hier op de site de laatste weken. Twijfel over bestelling, maar goede keuze gemaakt! Vandaag m'n xperia Z  binnen (wat een matige kijkhoek btw, maar verder geweldig toestel). Nu mn headset nog. Wel gedoe met bevestigingsmail preorder en bon. Maar in ieder geval....Tnx belcompagny!!! En wat een teleurstelling over de gang van zaken bij vodafone....
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nu breekt me klomp echt, na vanochtend de info te hebben gehad in de voda winkel en er vanuit gaan dat ik nog 3 weken moet wachten, krijg ik nu net een mail dat die morgen geleverd gaat worden.. Ben blij dat me Z eraan komt, maar jongens Voda, kom oop aan communicatie en info mag wel wat gedaan worden.. Ik heb een order op de 21ste gedaan en hoop natuurlijk dat eerdere pre-orders ook netjes hun foon krijgen vandaag of morgen...
QWERTYlover

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ze zijn in ieder geval dingen aan het versturen dus, er is nog hoop! Maar voor mij wordt het sowieso na dit weekend omdat ik op m'n werkadres heb laten bezorgen.
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bericht van een ander forum:
 
"Net contact gehad met de Vodafone klantenservice, en ik kreeg te horen dat alle Xperia Z toestellen die online besteld waren op Vodafone.nl volgende week allemaal worden geleverd."
 
Dus met een beetje geluk hoeven we niet lang meer te wachten ;-), geduld is een schone zaak :P.
 
Grootste nadeel vind ik dat iedereen een ander antwoord geeft, je kan er geen peil op knopen. Dus ik wacht het gewoon rustig af.
kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
mijn experiaz heb ik vandaag gehad en kreeg ook vandaag pas die order bevestiging.zonder headset.hoop dat ik die nog krijg
brado

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vernomen uit een paar voorgaande berichten dat de sony xperia z wel gewoon al in de winkel ligt. kan ik mijn pre-order niet gewoon ophalen in de winkel en dat ze in het systeem vodafone aanpassen dat de telefoon niet meer naar mij verstuurd hoeft te worden?
MaxHunt

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat zou wel handig zijn he, dus dat kan waarschijnlijk niet. Op de vorige pagina heeft iemand dat geprobeerd, bij hem zat er wel een abonnement aan vast, maar hij kon 'm niet direct in de winkel ophalen. Hij kon wel zijn order annuleren en dan maandag teruggaan naar de winkel om dan de telefoon op te halen.

Ik heb ondertussen van 4Launch een bevestiging gekregen dat mijn xperia z is verzonden en morgen wordt geleverd. Ze hebben er nog een paar op voorraad en je kan tot 22:30 bestellen als je de telefoon morgen wil hebben.
brado

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb toevallig ook net een mailtje gekregen van vodafone.
Beste klant,        Je bestelling is verstuurd. Hieronder vind je meer informatie over de levering, tips & tricks voor je smartphone en contactgegevens voor al je vragen.LeveringJe bestelling wordt morgen bij je aangeboden behalve als dit een zondag is (dit wordt dan maandag).

Dus als het goed is heb ik mijn xperia z morgen binnen! (Eindelijk)
brado

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb trouwens pas 21-02 mijn pre-order gedaan.
Niet egt eerlijk tegenover de mensen die nog geen bevestiging hebben en al veel eerder een pre-order deden.
Hopenlijk krijgen jullie ook snel bericht!
cover1989

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heel erg frustrerend om te lezen dat klanten die drie weken later een pre-order gedaan hebben het toestel eerder ontvangen dan ik. Ik heb mijn abo verlengd op 4 februari! Met daarbij een pre-order.
 
Afgelopen maandag telefonisch contact gehad met Vodafone. Er werd mij verteld dat het toestel vorige week vrijdag bij Vodafone binnen was gekomen en al verzonden zou zijn. Gisteren nog steeds niets ontvangen en nogmaals met Vodafone gebeld en toen is mij doodleuk verteld dat het toestel nog helemaal niet verzonden is en dat de Xperia Z's nog helemaal niet op voorraad zijn bij Vodafone!!!!! Waar andere providers als bijvoorbeeld Hi de toestellen al een week geleden bij hun klanten af wisten te leveren, blijkt Vodafone een stuk trager. Ik kan mij zo inbeelden dat onzorgvuldig communiceren hieraan ten grondslag ligt.
 
Ook blijk ik de hoofdtelefoon mis te lopen omdat ik telefonisch verlengd heb, ondanks het feit dat ik een van de eerste pre-orders geplaatst heb. Alleen Vodafone heeft deze belachelijke regel, de pre-order actie wordt geïnnitieerd door Sony, niet door Vodafone. Andere providers leveren ALLE pre-orders een hoofdtelefoon, ongeacht de manier waarop die pre-order geplaatst wordt. Vodafone dupeert een grote groep Sony klanten met een zelfbedachte regel. Daar zal Sony ook niet blij van worden, aangezien Vodafone hun actie simpelweg deels blokkeert. Klanten zoals ik voelen zich belazerd en cancelen hun pre-order. Sony verkoopt dus minder toestellen door het beleid van Vodafone. Ik zal Sony hier even van op de hoogte stellen.
 
Als ik het toestel niet binnen een week in mijn bezit heb cancel ik mijn pre-order, wacht ik tot mijn oude abonnement verloopt en ben ik weg.
 
Wat een verschrikkelijke gang van zaken.
Suuri

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook nog niets gehoord Op 4 februari pre-order bestelling geplaats. Ik kom over van T-Mobile. Het is heel frustrerend dat anderen, die veel later een bestelling hebben geplaatst, het toestel al wel hebben.
 
 
Mocht ik maandag of dinsdag nog niets horen, dan cancel ik mijn bestelling en blijf ik alsnog bij T-Mobile. 
brt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn Xperia is vandaag binnengekomen. Alleen er zit een fout in de sim of telefoon want hij wordt niet gevonden en het is morgen zondag. 😞 Ik moet langs de winkle helaas.
brado

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb mijn sony xperia z vandaag binnen gekregen.
alleen jammer dat er niet gewoon standart een micro simkaart bij zat.
daarvoor ben ik nog extra naar de vodafone winkel moeten rijden om de simkaart te halen.
snap ook niet dat mensen de kijkhoek van de telefoon slecht vinden.
je moet wel heel erg scheef naar je telefoon kijken wil dat niet goed zijn.
het is gewoon een top telefoon. mooie camera, mooi geluid, prachtig beeld, snel.
idd waterdicht (getest onder de douche, afgewassen onder de kraan)
er is niks dat deze telefoon niet heeft. teminste, voor mij dan.

al met al, een aanrader. ben er erg blij mee.
BoulanJur

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Wauw, ook ik wil hier even aangeven dat de telefoon echt Awesome is. Vloeiend, ligt lekker in de app, touchscreen is 999x beter dan de xperia s, prachtige camera, camera werkt ook zeer snel. De standaard in-ear oordopjes met headset functie zijn gelukkig geen wegwerp oordopjes. Daarnaast voelt de telefoon gewoon erg snel aan en heeft het een strakkere uitstraling dan bijvoorbeeld de Galaxy SIII. Het zal het waarschijnlijk gaan afleggen tegenover de SIV en de HTC One, maar lekker boeiend, eindelijk heb ik een telefoon die met mach 3 switcht tussen alle app's en games zonder enige vertraging, geprojecteerd op een praaachtig scherm:)
 
Blijheid
WRuigendijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Helaas ook nog niets geleverd gekregen. Op 11-02 besteld en sinds dien dezelfde melding bij de orderstatus. Hopelijk komt er snel nieuws....  Inderdaad ook vrij "naar" om te zien dat ze in winkels gewoon op voorraad liggen.
koudekermis

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier ook 13de los toestel besteld maar tot op heden niks gehoord. Wanneer verzenden jullie mijn order? Krijg ik de koptelefoon er direct bijgeleverd?
WRuigendijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Headset gebeuren is denk ik al vaak genoeg verteld? En wat mij betreft zie ik dat vanzelf wel, alsin, als die headset over 2 weken komt prima. Zolang de telefoon maar spoedig komt. Begrijp net van een collega dat hij 'm al wel heeft ontvangen en hij heeft 'm de 18e besteld... Dus helaas krijgen mensen die 'm later hebben besteld 'm eerder geleverd... Tikje jammer 😞
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Wruigendijk,
 
Volgens mij is het principe dat nieuwe klanten hun headset wel bij hun bestelling krijgen en dat bestaande klanten hun headset na hun telefoon geleverd krijgen. Hoorde alleen dat de headset actie t/m 24ste is ipv 18e, want iemand die de 20ste had besteld had de headset ook gekregen. Dus moet dat zelf nog even ervaren aangezien ik de 19e heb besteld als nieuwe klant met nummerbehoud.
 
Hopelijk krijgen ze vandaag weer een boel xperias binnen, wil hem onderhand wel graag hebben 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic