dwijnveldt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Xperia Z

Recentelijk is de Xperia Z aangekodigt door Sony, deze zou rond begin maart verkrijgbaar zijn in Europa. Is er bij Vodafone al wat bekend over deze telefoon en of deze geleverd gaat worden?

Mvg,

dwijnveldt

============
Mod-edit door BasT:
Vanwege de vele vragen over de pre-order actie bij dit toestel is daar een apart topic voor gemaakt dat je hier vindt.
426 Reacties 426
PPK32

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze zijn misschien niet ingesteld op de nieuwste browsers? bij mij werkt het gewoon. Internet Explorer 8.
bns88

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
PPK32 schreef:
Ze zijn misschien niet ingesteld op de nieuwste browsers? bij mij werkt het gewoon. Internet Explorer 8.
Nee, het is geen browserprobleem. Heb hier ook IE8. En Chrome en Firefox.
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Chrome 25, Firefox 19 en IE 10.0.2 functioneren alledrie niet helaas.
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben meer benieuwd of ze al begonnen zijn aan het uitleveren aan klanten ?. Heb nog niks gehoord namelijk 🙂
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Als je je order online geplaatst hebt, kun je ook online de status van je order inzien. Als je telefonsich besteld hebt kun je deze checken door te bellen naar 0800-0200043. Klopt het dan dat sommige hun orderstatus niet online kunnen nakijken, of krijgen mensen met een online bestelling alsnog een foutmelding?

*EDIT Het is trouwens inderdaad goed om een andere browser te proberen, mocht je de foutmelding krijgen en je hebt online je bestelling geplaatst.
Idrial

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde vraag, zijn jullie wel al begonnen met uitleveren? Zou toch moeten kunnen aangezien ze vrijdag bij jullie zijn binnen gekomen?
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb op de 11de van februari online verlengd en kan mijn status niet online inzien. Verscheidene computers geprobeerd, en zowel Chrome, Firefox als IE. Overal dezelfde melding over een technische fout. Ik heb een tweetal online bevestigingen (orderbevestiging en bevestiging van wijziging abonnement) in mijn mail, mijn ordernummer bestaat uit 8 cijfers en er staat geen ONLINE- voor. Dit nummer is als volgt opgebouwd: 8695xxxx.
Pummel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net gebeld met klantenservice, werd mij verteld dat er nog geen toestellen binnen zijn vanuit Sony. Vond het ook raar dat de moderator geen respons gaf.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@ormagon Vervelend dat je niet lukt:(. Is het een verlenging of word je nu voor het eerst klant bij Vodafone?
Ik heb het nog eens voor je nagevraagd, maar normaal zou je echt de status van je order moeten kunnen inzien als je online besteld hebt. Je hebt het toestel wel via de Vodafone website besteld? En heb je een orderbevestiging gehad?
@idrial Ik begrijp dat je toestel zsm wilt hebben;). De toestellen zijn inderdaad binnen, zoals Bas gister heeft aangegeven gaan ze deze week worden uitgeleverd. Ik heb zojuist vernomen dat ze inmiddels verdeeld zijn over de verschillende kanalen. Dit betekent dat het echt niet lang meer kan duren:)
Marc28

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Pummel, haha, 1 pagina terug bevestigen dat ze een flinke voorraad hebben binnen gekregen. Je kan er vanuit gaan dat elke informatiebron wat anders zegt.

Zag dat ook met CB op twitter, aan de telefoon zeiden ze niks gehad te hebben, maar op twitter dan weer wel.
 
Je kan ervanuit gaan dat ze spoedig komen ;-), atthans daar ga ik ook vanuit 😛
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Annabelle_ schreef:
@ormagon Vervelend dat je niet lukt:(. Is het een verlenging of word je nu voor het eerst klant bij Vodafone?
Ik heb het nog eens voor je nagevraagd, maar normaal zou je echt de status van je order moeten kunnen inzien als je online besteld hebt. Je hebt het toestel wel via de Vodafone website besteld? En heb je een orderbevestiging gehad?

 
Zoals in mijn bovenstaande bericht te lezen valt gaat het om een verlenging die ik online heb gedaan, uiteraard via de Vodafone website (anders had ik niet hier moeten zeuren ;)). Zoals ook in het bovenstaande bericht staat heb ik een tweetal bevestigingen gekregen in mijn mail, een orderbevestiging en een bevestiging van wijziging van abonnement.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Marc28 schreef:


Je kan ervanuit gaan dat ze spoedig komen ;-), atthans daar ga ik ook vanuit 😛

Daar ga ik ook vanuit.
Laten jullie ons iets weten als je iets hebt ontvangen? Dat geeft je mede-forumgebruikers wat hoop 😉
Pummel

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ze er dan zijn, zijn het er dan genoeg voor alle preorders??
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
ormagon schreef:
Zoals in mijn bovenstaande bericht te lezen valt gaat het om een verlenging die ik online heb gedaan, uiteraard via de Vodafone website (anders had ik niet hier moeten zeuren ;)). Zoals ook in het bovenstaande bericht staat heb ik een tweetal bevestigingen gekregen in mijn mail, een orderbevestiging en een bevestiging van wijziging van abonnement.
Beetje suf inderdaad! Sorry! Het is lastig te achterhalen waar het probleem ligt, zonder dat ik je persoonlijke gegevens kan inzien. Vandaar dat ik zo veel mogelijk (dubbele;)) informatie probeer te verzamelen.Misschien is het in jouw geval toch handig om even via Twitter, Facebook of Hyves na te vragen hoe je order in het systeem staat. Zodat we zeker weten dat er niets mis gaat:).
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Annabelle_ schreef:
ormagon schreef:
Zoals in mijn bovenstaande bericht te lezen valt gaat het om een verlenging die ik online heb gedaan, uiteraard via de Vodafone website (anders had ik niet hier moeten zeuren ;)). Zoals ook in het bovenstaande bericht staat heb ik een tweetal bevestigingen gekregen in mijn mail, een orderbevestiging en een bevestiging van wijziging van abonnement.
Beetje suf inderdaad! Sorry! Het is lastig te achterhalen waar het probleem ligt, zonder dat ik je persoonlijke gegevens kan inzien. Vandaar dat ik zo veel mogelijk (dubbele;)) informatie probeer te verzamelen.Misschien is het in jouw geval toch handig om even via Twitter, Facebook of Hyves na te vragen hoe je order in het systeem staat. Zodat we zeker weten dat er niets mis gaat:).
Ik heb de webcare even een twitterbericht gestuurd, bedankt voor de tip :).
brt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist contact gehad met klantenservice aangezien mijn bb net is overleden. Ik heb 14 feb. besteld en mijn toestel is op dit moment niet voorradig ik moet vrijdag weer bellen.
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
brt schreef:
Zojuist contact gehad met klantenservice aangezien mijn bb net is overleden. Ik heb 14 feb. besteld en mijn toestel is op dit moment niet voorradig ik moet vrijdag weer bellen.

Gecondoleerd met het overlijden van je BB :(, Brt. Moge hij snel worden vervangen door de Experia Z.
Een mooi gevolg is wel dat we je nu op het Vodafone Forum mogen verwelkomen 😉
Heb je je contacten alvast veilig opgeslagen in de Vodafone Contacten Back-up?

kurk

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb gister de experia z online besteld maar heb geen bevestiging gehad.ook geen email ofzo.
gvr_

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Er staat toch boven dat de status van de besteling online niet bekeken kan worden als het gaat om een verlenging?
ormagon

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
gvr_ schreef:
Er staat toch boven dat de status van de besteling online niet bekeken kan worden als het gaat om een verlenging?
Wat zegt de tweede grote kop op deze pagina http://help.vodafone.nl/app/answers/detail/a_id/620/~/wat-is-de-status-van-mijn-bestelling
 
"Als je je abonnement hebt verlengd, kun je online de status van je bestelling opzoeken."
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic