Hey
Check even de volgende link.
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml Daar staat precies uitgelegd hoe het in zijn werking gaat.
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtmlHeb je een verzekering dan dien je eerst contact op te nemen met de verzekering. Zorg er wel voor dat je het imei nummer bij de hand hebt. Vervolgens is de volgende vraag: heb je vervangend toestel service. Zo ja, dan dien je met hun contact op te nemen. Samen met hun maak je een afspraak om het toestel op te laten halen en het vervangend toestel af te leveren. Als het toestel gemaakt is nemen zij weer contact met je op.
Heb je geen vervangend toestel service dan dien je naar een Vodafone winkel te gaan om het toestel daar af te leveren. Zij laten je ook weer weten wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als er een reparateur in de winkel is wordt er gekeken of het daar gerepareerd kan worden. Zo niet, dan wordt het toestel opgestuurd.