Maxim-CRX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S6 update 5.1.1

Hallo,

ik kan het zelf nergens vinden, maar is de update naar Android 5.1.1 voor de Vodafone Galaxy S6 modellen beschikbaar? Via OTA-update en Samsung Switch krijg ik de update niet aangeboden. Wel de update naar 5.0.2, die is ook uitgevoerd.

Wat wel opviel was dat de update naar 5.0.2 (van 5.0.1) veel groter was dan de +/- 230MB wat deze zou moeten zijn. Is dit anderen ook opgevallen?

12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Maxim-CRX

Zover ik weet is deze nog niet uit. Maybe dat iemand anders er meer over weet hier?
Normaliter moet de optie bestaan om dit soort gegevens betreft updates in te zien. Zoizo voor dat je hem gaat downloaden en anders in de changelig van je telefoon. Maybe dat SamsungExpert er meer over weet.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
voor de gewonen s6 modellen is die al beschikbaar (heb hem zelf al een paar weken)

volgens de galaxyclub is die ook al uit voor de vodafone branded toestellen

http://www.galaxyclub.nl/2015/07/android-5-1-1-lollipop-beschikbaar-op-nederlandse-samsung-galaxy-s6-edge/
Anonymous
Niet van toepassing
Top, thnx vior de heads up patjuhw !!


Maxim-CRX
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg de update naar 5.1.1 niet aangeboden. Niet via Smart, niet via OTA.
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens contact kunnen opnemen met de service punt van Samsung om te zien of zij hem erop kunnen zetten voor je.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik zou die update ook niet pakken, de eerste update naar 511 zuigt gewoon, echt enorm veel lag, applicaties die nog sneller uit het geheugen waardoor multitasken onmogelijk wordt verdwijnen, slechte batterij, de vingerafdruk scanner is onbetrouwbaar en 511 is niet rootbaar zonder knox te trippen (502 wel); de tweede 511 update verhelpt die problemen wel maar die is nog niet beschikbaar voor vodafone nl en ook niet voor unbranded nl (ik heb inmiddels de unbranded franse rom geinstalleerd en dat is echt een verademing)
BokkieAndijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou het kunnen dat mijn batterij probleem veroorzaakt word door 5.1.1? Ik word er gek van dat ik mijn S6 meerdere keren per dag op moet laden terwijl alles wat energie vraagt en uit te zetten is uit staat.
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
batterijproblemen oplossen is een nachtmerrie geworden sinds kitkat toen de statistieken alleen toegankelijk werden voor root gebruikers op de telefoon zelf 😞 met een pc kan je toch een deel van de statistiek krijgen maar zo goed en makkelijk als vroeger is het natuurlijk niet, download wakelock detector voor pc en sluit je pc aan, misschien moet je usb debugging nog aanzetten (instellingen->over telefoon-> 7x op buildnr drukken->opties voor ontwikkelaars (oid)usb debugging aanzetten) en dan je telefoon aansluiten nadat je die een tijdje normaal gebuikt hebt en check dan de wakelocks onder partial en kernel wakelocks

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2179651
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
op dit moment ben ik een upate aan het binnenhalen voor mij s6

deze zou een aantal bugfix moeten hebben en is 244,79mb groot

voor meer info kijk ook even op http://androidworld.nl/nieuws/samsung-galaxy-s6-g920fxxu2bogb/
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Zover bij ons nu bekend is zou 5.1.1 voor de Samsung Galaxy S6 binnenkort uitgerold worden. We kunnen nooit precieze data communiceren maar we kunnen wel indicaties geven. Het verschilt wel per toestel wanneer de update exact binnen komt. Updates worden (zoals jullie vast ondertussen al weten) namelijk in termijnen uitgerold.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Heeft de rest de update inmiddels ook ontvangen?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic